Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 787337

E-marketing u hrvatskom agrobiznisu


Cerjak, Marija; Tomić, Marina
E-marketing u hrvatskom agrobiznisu // Agronomski glasnik, 76 (2014), 6; 287-303 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 787337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing u hrvatskom agrobiznisu
(E-marketing in Croatian Agribusiness)

Autori
Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

Izvornik
Agronomski glasnik (0002-1954) 76 (2014), 6; 287-303

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Internet ; e-marketing ; agrobiznis
(Internet ; E-marketing ; Agribusiness)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi koliko su Internet i e-marketing zastupljeni u poslovanju hrvatskih poslovnih subjekata iz sektora agrobiznisa te istražiti stavove djelatnika o e- poslovanju. On-line anketno ispitivanje je provedeno na uzorku od 142 poslovna subjekta koja se bave poljoprivredom. Rezultati istraživanja su pokazali da 63, 4% ispitanih poslovnih subjekata ima vlastitu web stranicu. Poslovni subjekti s većim godišnjim prihodom (preko 500.000 kn) u većem udjelu imaju web stranicu. Na web stranicama poslovnih subjekata su najviše zastupljene opće informacije o poslovnom subjektu i katalog proizvoda, dok su on-line veleprodaja i e -plaćanja slabo zastupljene. Tek 18, 3% ispitanih poslovnih subjekata ima e-prodaju i među njima je veći udio onih s nižim godišnjim prometom (<500.000 kn) te manjim brojem zaposlenika (do 15). Među poslovnim subjektima koji nude mogućnost e-prodaje najveći je udio onih čija e-prodaja u ukupnoj prodaji ne prelazi 5%. Ispitani poslovni subjekti najvažnijim razlogom za nekorištenje e-prodaje smatraju nezainteresiranost kupaca za takav način kupnje te veći rizik naplate. Ispitanici smatraju da je e-poslovanje neophodan preduvjet uspješnog poslovanja u budućnosti (srednja vrijednost 4, 16) te da konkurencija prisiljava na uporabu e- poslovanja (srednja vrijednost 3, 71). Rezultati ovog istraživanja daju smjernice za daljnji razvoj e-marketinga u hrvatskom agrobiznisu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Cerjak, Marija; Tomić, Marina
E-marketing u hrvatskom agrobiznisu // Agronomski glasnik, 76 (2014), 6; 287-303 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Cerjak, M. & Tomić, M. (2014) E-marketing u hrvatskom agrobiznisu. Agronomski glasnik, 76 (6), 287-303.
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {287-303}, keywords = {Internet, e-marketing, agrobiznis}, journal = {Agronomski glasnik}, volume = {76}, number = {6}, issn = {0002-1954}, title = {E-marketing u hrvatskom agrobiznisu}, keyword = {Internet, e-marketing, agrobiznis} }
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {287-303}, keywords = {Internet, E-marketing, Agribusiness}, journal = {Agronomski glasnik}, volume = {76}, number = {6}, issn = {0002-1954}, title = {E-marketing in Croatian Agribusiness}, keyword = {Internet, E-marketing, Agribusiness} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font