Pregled bibliografske jedinice broj: 787100
Informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju učitelja: od izbornog kolegija do studijskog smjera
Informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju učitelja: od izbornog kolegija do studijskog smjera // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 87-101
CROSBI ID: 787100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju učitelja: od izbornog kolegija do studijskog smjera
(Information and communication tehnology in teacher education: from an elective course to a study program)
Autori
Stankov, Slavomir ; Tomaš, Suzana ; Grubišić, Ani ; Maleš, Lada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
87-101
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija, učiteljski studij
(Information and communication tehnology, Department of teacher education)
Sažetak
U radu se donosi prikaz i opis učiteljskog studija od akademske godine 1992./1993. Razlog za pisanje ovoga rada uvođenje je primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanje budućih učitelja, što se i počinje realizirati u okviru bolonjskog procesa učiteljskom studiju. Osim navedenog, u zaključku su izneseni prijedlozi za dogradnju postojećeg nastavnog plana i programa za usmjerenje Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i poučavanju na učiteljskom studiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split