Pregled bibliografske jedinice broj: 786632
Kakvo je naše razumijevanje djeteta?
Kakvo je naše razumijevanje djeteta? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIV (2013), 17-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 786632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kakvo je naše razumijevanje djeteta?
(What is our understanding of the child ?)
Autori
Vujičić, Lidija
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XXIV
(2013);
17-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
dijete; samovrednovanje; kvaliteta
(child; self-evaluation; quality)
Sažetak
O samovrednovanju valja raspravljati kao o sveobuhvatnom procesu u kojem je u središtu dijete, njegove potrebe i prava. Promišljajući o samovrednovanju s aspekta djeteta i kvalitete njegova življenja u institucijskom kontekstu, posebno vrijednim i nužnim postaje pitanje profesionalnog razvoja odgajatelja i ostalih stručnih djelatnika u odgojno-obrazovnoj ustanovi na istraživanje i mijenjanje svoje odgojno-obrazovne prakse u skladu s ljudskom prirodom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija