Pregled bibliografske jedinice broj: 786521
KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE
KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 786521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE KOLEGIJALNO OPAŽANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U USTANOVI ZA RANI ODGOJ U KONTEKSTU RAZVOJA KVALITETE USTANOVE
(COLLECTIVE OBSERVATION OF EDUCATIONAL PROCESS IN THE EARLY EDUCATIONAL FACILITY IN THE CONTEXT OF INSTITUTIONAL DEVELOPMENT)
Autori
Sokol Rački, Gorana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.11
Godina
2015
Stranica
68
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
kvaliteta; ustanova za rani odgoj i obrazovanje; kolegijalno opažanje; refleksivna praksa; studija slučaja; cjeloživotno učenje
(quality; collective observation; reflective practice; case study)
Sažetak
Današnje suvremene organizacije suočene su s mnogim različitim izazovima koji utječu na kvalitetu poslovanja. Pojam kvalitete najvažniji je pokazatelj svih čimbenika poslovanja, a spominje se najčešće u kontekstu shvaćanja, mijenjanja i podizanja ključnih područja za funkcioniranje organizacija. U radu su prikazana područja kvalitete u ustanovi za rani odgoj i obrazovanje kroz teoretski dio i studija slučaja konkretnog primjera iz prakse u svrhu (samo)vrednovanja prakse i profesionalnog razvoja djelatnika, odnosno podizanja kvalitete ustanove. Oblik međusobnog dobivanja informacija o radu, kojem je glavni cilj partnersko učenje, razmjena iskustva, konstruktivne rasprave te podjela odgovornosti za kvalitetu ustanove, odnosno utvrđivanje razvojnih potreba i planiranje daljnjeg razvoja, naziva se kolegijalno opažanje. Istraživanje na temu provedeno je u DV «Markuševec» u kojem je sudjelovalo 6 odgojno- obrazovnih skupina, 12 odgajatelja i 2 člana stručnog tima. Rezultati su pokazali kako je kolegijalno opažanje izvrstan način podizanja kvalitete odgojno-obrazovne prakse i cjeloživotnog učenja, ali je za njegovo provođenje potrebna bolja pripremljenost i cjeloviti pristup ustanovi. S obzirom na sve brže i veće društvene promjene, područje ranog odgoja i obrazovanja potrebno je konstantno istraživati kako bi se razumjela i unaprijedila pedagoška praksa, ali i cjelokupna ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija