Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 786342

Suvremena ili tradicionalna dječja književnost - književni interesi učenika osnovnih škola


Vedrana Živković Zebec
Suvremena ili tradicionalna dječja književnost - književni interesi učenika osnovnih škola // Zlatni danci 14 - Suvremena dječja književnost II / Ana Pintarić (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 291-308 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 786342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremena ili tradicionalna dječja književnost - književni interesi učenika osnovnih škola
(Traditional or contemporary children's literature - reading habits of primary school students)

Autori
Vedrana Živković Zebec

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zlatni danci 14 - Suvremena dječja književnost II / Ana Pintarić - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013, 291-308

ISBN
978-953-314-060-5

Skup
Zlatni danci 14 - Suvremena dječja književnost

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.04.2012. - 13.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čitalačke navike; hrvatska dječja književnost; dječji roman; anketno istraživanje
(reading habits; Croatian children's literature; children's novel; survey research)

Sažetak
Čitalačke navike i interese učenika potrebno je poticati i razvijati od najranije dobi, osobito u današnje doba sve većeg utjecaja medija na životne navike i provođenje slobodnog vremena. Istraživanjem provedenim na uzorku od 508 učenika viših razreda osnovnih škola proučavale su se čitalačke navike učenika i njihovi odabiri najboljih pisaca i romana hrvatske dječje književnosti. Rezultati istraživanja promatrani su s obzirom na učeničku dob, rodnu kategoriju, zaključnu ocjenu iz hrvatskog jezika i interes za čitanje, a u kontekstu razvoja hrvatske dječje književnosti promatrana su tri razdoblja: od početaka do 1956., od 1956. do 1990. i od 1990. do danas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vedrana Živković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vedrana Živković Zebec
Suvremena ili tradicionalna dječja književnost - književni interesi učenika osnovnih škola // Zlatni danci 14 - Suvremena dječja književnost II / Ana Pintarić (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 291-308 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vedrana Živković Zebec (2013) Suvremena ili tradicionalna dječja književnost - književni interesi učenika osnovnih škola. U: Ana Pintarić (ur.)Zlatni danci 14 - Suvremena dječja književnost II.
@article{article, year = {2013}, pages = {291-308}, keywords = {\v{c}itala\v{c}ke navike, hrvatska dje\v{c}ja knji\v{z}evnost, dje\v{c}ji roman, anketno istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-314-060-5}, title = {Suvremena ili tradicionalna dje\v{c}ja knji\v{z}evnost - knji\v{z}evni interesi u\v{c}enika osnovnih \v{s}kola}, keyword = {\v{c}itala\v{c}ke navike, hrvatska dje\v{c}ja knji\v{z}evnost, dje\v{c}ji roman, anketno istra\v{z}ivanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2013}, pages = {291-308}, keywords = {reading habits, Croatian children's literature, children's novel, survey research}, isbn = {978-953-314-060-5}, title = {Traditional or contemporary children's literature - reading habits of primary school students}, keyword = {reading habits, Croatian children's literature, children's novel, survey research}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font