Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 786291

Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj


Sučić, Goran; Kalebić, Gracijano.
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Hicela Ivon, Branimir Mendeš. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 203-214


CROSBI ID: 786291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
(Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia)

Autori
Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Urednik/ci
Hicela Ivon, Branimir Mendeš.

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
203-214

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.
(Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka)

Sažetak
U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goran Sučić (autor)

Avatar Url Gracijano Kalebić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sučić, Goran; Kalebić, Gracijano.
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Hicela Ivon, Branimir Mendeš. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 203-214
Sučić, G. & Kalebić, G. (2015) Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj. U: Hicela Ivon, B. (ur.) Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene. Split, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 203-214.
@inbook{inbook, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran and Kalebi\'{c}, Gracijano.}, editor = {Hicela Ivon, B.}, year = {2015}, pages = {203-214}, keywords = {bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, u\v{c}iteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Kurikulske sli\v{c}nosti i razlike u\v{c}iteljskih studija u republici Hrvatskoj}, keyword = {bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, u\v{c}iteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran and Kalebi\'{c}, Gracijano.}, editor = {Hicela Ivon, B.}, year = {2015}, pages = {203-214}, keywords = {Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia}, keyword = {Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font