Pregled bibliografske jedinice broj: 786291
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Hicela Ivon, Branimir Mendeš. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 203-214
CROSBI ID: 786291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
(Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia)
Autori
Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci
Hicela Ivon, Branimir Mendeš.
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
203-214
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.
(Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka)
Sažetak
U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.