Pregled bibliografske jedinice broj: 785718
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta // Magistra Iadertina, 7 (2012), 7; 189-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 785718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta
(Kindergarten teacher dealing with a child with autism spectrum disorder – case study from a student's perspective)
Autori
Trnka, Vedrana ; Skočić Mihić, Sanja
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 7
(2012), 7;
189-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
djeca s poremećajima iz autističnog spektra; odgajatelj; postupci poučavanja; prikaz slučaja; student
(children with autism spectrum disorders; preschool teacher; educational interventions; case study; student)
Sažetak
Posljednjih je godina značajno veći broj djece s poremećajima iz autističnog spektra uključen u redovni predškolski sustav. Kompetencije za rad s ovom djecom odgajatelji stječu u okviru preddiplomske edukacije kroz jedan obvezni kolegij te stručnim usavršavanjem. U ovom radu dan je prikaz odgajatelja u radu s djecom s poremećajima iz autističnog spektra uključenim u posebnu skupinu redovnog dječjeg vrtića iz perspektive studenta. Rad uključuje osnovne podatke o djetetu, obrazovne pristupe i intervencije odgajatelja u dnevnim aktivnostima. Nema mnogo prikaza slučaja i primjera dobre prakse o radu s djecom s teškoćama u redovnim ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u hrvatskoj literaturi, a naročito iz perspektive studenta. Ovaj rad demonstrira neposrednu aktivnost studenta u promatranju inkluzivne prakse i priliku za za stjecanje osnovnih znanja o osobitostima djece s poremećajima iz autističnog spektra i obrazovnih pristupa koji se koriste za njihovo napredovanje.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija