Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 785718

Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta


Trnka, Vedrana; Skočić Mihić, Sanja
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta // Magistra Iadertina, 7 (2012), 7; 189-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 785718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta
(Kindergarten teacher dealing with a child with autism spectrum disorder – case study from a student's perspective)

Autori
Trnka, Vedrana ; Skočić Mihić, Sanja

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 7 (2012), 7; 189-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
djeca s poremećajima iz autističnog spektra; odgajatelj; postupci poučavanja; prikaz slučaja; student
(children with autism spectrum disorders; preschool teacher; educational interventions; case study; student)

Sažetak
Posljednjih je godina značajno veći broj djece s poremećajima iz autističnog spektra uključen u redovni predškolski sustav. Kompetencije za rad s ovom djecom odgajatelji stječu u okviru preddiplomske edukacije kroz jedan obvezni kolegij te stručnim usavršavanjem. U ovom radu dan je prikaz odgajatelja u radu s djecom s poremećajima iz autističnog spektra uključenim u posebnu skupinu redovnog dječjeg vrtića iz perspektive studenta. Rad uključuje osnovne podatke o djetetu, obrazovne pristupe i intervencije odgajatelja u dnevnim aktivnostima. Nema mnogo prikaza slučaja i primjera dobre prakse o radu s djecom s teškoćama u redovnim ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u hrvatskoj literaturi, a naročito iz perspektive studenta. Ovaj rad demonstrira neposrednu aktivnost studenta u promatranju inkluzivne prakse i priliku za za stjecanje osnovnih znanja o osobitostima djece s poremećajima iz autističnog spektra i obrazovnih pristupa koji se koriste za njihovo napredovanje.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Sanja Skočić Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trnka, Vedrana; Skočić Mihić, Sanja
Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta // Magistra Iadertina, 7 (2012), 7; 189-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Trnka, V. & Skočić Mihić, S. (2012) Odgajatelj u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra – prikaz slučaja iz perspektive studenta. Magistra Iadertina, 7 (7), 189-202.
@article{article, author = {Trnka, Vedrana and Sko\v{c}i\'{c} Mihi\'{c}, Sanja}, year = {2012}, pages = {189-202}, keywords = {djeca s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra, odgajatelj, postupci pou\v{c}avanja, prikaz slu\v{c}aja, student}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {7}, number = {7}, issn = {1846-3606}, title = {Odgajatelj u radu s djetetom s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra – prikaz slu\v{c}aja iz perspektive studenta}, keyword = {djeca s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra, odgajatelj, postupci pou\v{c}avanja, prikaz slu\v{c}aja, student} }
@article{article, author = {Trnka, Vedrana and Sko\v{c}i\'{c} Mihi\'{c}, Sanja}, year = {2012}, pages = {189-202}, keywords = {children with autism spectrum disorders, preschool teacher, educational interventions, case study, student}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {7}, number = {7}, issn = {1846-3606}, title = {Kindergarten teacher dealing with a child with autism spectrum disorder – case study from a student's perspective}, keyword = {children with autism spectrum disorders, preschool teacher, educational interventions, case study, student} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font