Pregled bibliografske jedinice broj: 785609
Poremećaji u ponašanju i doživljavanju
Poremećaji u ponašanju i doživljavanju // Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek: Županija Osječko-baranjska ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 16-68
CROSBI ID: 785609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poremećaji u ponašanju i doživljavanju
(Behavioural and Conduct Disorders)
Autori
Duvnjak, Ivana ; Velki, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Urednik/ci
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija
Izdavač
Županija Osječko-baranjska ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2015
Raspon stranica
16-68
ISBN
978-953-6965-44-1
Ključne riječi
priručnik ; djeca s razvojnim teškoćama ; pomoćnici u nastavi
(handbook ; children with developmental disabilities ; classroom assistants)
Sažetak
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju ponajprije je namijenjen pomoćnicima u nastavi i učiteljima/nastavnicima. Prema strukturi priručnik je podijeljen u tri dijela: u prvome se dijelu nalazi kratak pregled zakonske regulative koje se odnose na odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. Nadalje, daje se uvid u ishodišta inkluzivnog odgoja i obrazovanja kao i postojećih programskih orijentacija u formalnom obrazovanju djece s teškoćama u razvoju. Drugi se dio sastoji od skupine pojedinačnih poglavlja o pojedinim vrstama teškoća u razvoju. Svako poglavlje sadrži definiciju teškoće o kojoj je riječ, podjelu, kliničku sliku te savjete za pedagoško-didaktičku prilagodbu u izravnom radu s djetetom koje provodi pomoćnik. U trećem se dijelu priručnika govori o važnosti suradnje s roditeljima i stručnjacima. U prilogu se daje popis nekih institucija i udruga koje se bave pružanjem skrbi i podrške obiteljima, djeci i mladima s teškoćama u razvoju na području Osječko- baranjske županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
Objavljivanje priručnika odobrio je Senat Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku na sjednici 7. srpnja 2015. pod brojem 25/15.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek