Pregled bibliografske jedinice broj: 785586
Konceptualizacija novinarske kreativnosti
Konceptualizacija novinarske kreativnosti // International Interdisciplinary Symposium Philosophy of Media ; Creativity and Media / Vuksanović, Divna ; Alić, Sead, Mauer-Lausegger Herta i dr. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, Sveučilište Sjever, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 65-65 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 785586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualizacija novinarske kreativnosti
(The Conteptualization of Journalistic Creativity)
Autori
Vukić, Tijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
International Interdisciplinary Symposium Philosophy of Media ; Creativity and Media
/ Vuksanović, Divna ; Alić, Sead, Mauer-Lausegger Herta i dr. - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, Sveučilište Sjever, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015, 65-65
ISBN
978-953-56314-5-3
Skup
International Interdisciplinary Symposium Philosophy of Media ; Creativity and Media
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 17.09.2015. - 20.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
novinarska kreativnost; konceptualizacija; komunikologija; novinarska sposobnost; novinarska darovitost; novinarski talent
(journalism creativity; conceptualization; communicology; journalism capability; journalism ability; journalism talen)
Sažetak
Rad teorijski problematizira pomanjkanje koncepata novinarske kreativnosti u komunikološkoj literaturi. Stoga je njegov središnji cilj konceptualno pristupiti tome pojmu, odnosno definirati ga i odrediti odnose s njemu nadređenim (novinarska sposobnost) i srodnim (novinarska darovitost i novinarski talent) pojmovima. Budući da je novinarska kreativnost ono po čemu se rad jednoga novinara izdvaja od ostalih, polazi se od perspektive novinarske kreativnosti kao temeljne novinarske sposobnosti nužne za razvoj novinarske djelatnosti od javnoga značaja. Predmet istraživanja su komunikološke spoznaje o novinarskoj kreativnosti te psihologijska određenja pojma kreativnost. Rezultati analize sadržaja komunikološke i psihologijske literature omogućili su jednoznačno definiranje te složene novinarske sposobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti