Pregled bibliografske jedinice broj: 785496
Aksiološke smjernice u odgoju i obrazovanju
Aksiološke smjernice u odgoju i obrazovanju // Stručno-znanstveni skup "Jesenska škola Hrvatskog pedagoško-književnog zbora"
Opatija, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 785496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aksiološke smjernice u odgoju i obrazovanju
(Axiological instructions in education)
Autori
Tomić, Draženko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Stručno-znanstveni skup "Jesenska škola Hrvatskog pedagoško-književnog zbora"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 09.11.2015. - 11.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
aksiologija; vrednote; odgoj; odgojno-obrazovni sustav
(axiology; values; education; school)
Sažetak
U prvom dijelu izlaganja bavimo se pojmovima vrijednost, vrednota, aksiologija i odgoj. U drugom dijelu izlaganja raspravljamo o mogućnosti vrijednosno neutralne škole. U trećem dijelu izlaganja uspostavljamo tezu kako je odgojni čin u svojoj biti čin vrednovanja. U završenom dijelu izlaganja navedeno je nekoliko gorućih odgojno obrazovnih pitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
Napomena
The first part of the lecture talks about values, values, axiology and education. The second part of the presentation discussing the possibility of value-neutral school. The third part of the presentation of this thesis establishes that the educational act, in essence, an act of evaluation. The last part of the presentation specify several main of educational issues.