Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 785269

Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive


Palekčić marko
Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / - (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 14-14 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 785269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive
(What is edification from the pedagogical theoretical perspective?)

Autori
Palekčić marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 14-14

ISBN
978953-175575-7

Skup
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Što odgoj jest; pedagogijska teorijska perspektiva; konstruktivizam u odgoju; prividne dvojbe na pragmatičnoj razini; pravo u odgoju i odgoj u pravu; pedagoška profesionalna razlikovnost u odnosu na odgoj
(what is edification; pedagogical theoretical perspective; constructivism in edification; apparent dilemmas on pragmatic level; rights in edification and edification in rights.)

Sažetak
Pravo djece na odgoj pretpostavlja da znamo što odgoj jest. Samorazumljivost pojma odgoj na pragmatičkoj razini i iz perspektive drugih znanosti je evidentna. Što međutim odgoj jest na teorijskoj (pedagogijskoj) razini je predmet razmatranja ovog rada. To činimo u nekoliko koraka. Prvi korak uključuje objašnjenje razloga nedostatnosti razmatranja pojma odgoj na teorijskoj razini. U drugom koraku navodimo posljedice te nedostatnosti na primjeru dominacije pojmova i teorija iz drugih znanosti u pedagogiji. Treći korak sadrži razmatranje takozvanih prividnih dvojbi u praksi odgoja, a u četvrtom koraku na jednom primjeru pokazujemo što znači poimanje odgoja na teorijskoj razini za profesionalno razlikovno pedagoško djelovanje. Rad završavamo postavljanjem pitanja: Što znači pravo u odgoju, a što odgoj u pravu?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić marko
Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / - (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 14-14 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Palekčić marko (2015) Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive. U: - (ur.)Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse.
@article{article, year = {2015}, pages = {14-14}, keywords = {\v{S}to odgoj jest, pedagogijska teorijska perspektiva, konstruktivizam u odgoju, prividne dvojbe na pragmati\v{c}noj razini, pravo u odgoju i odgoj u pravu, pedago\v{s}ka profesionalna razlikovnost u odnosu na odgoj}, isbn = {978953-175575-7}, title = {\v{S}to odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive}, keyword = {\v{S}to odgoj jest, pedagogijska teorijska perspektiva, konstruktivizam u odgoju, prividne dvojbe na pragmati\v{c}noj razini, pravo u odgoju i odgoj u pravu, pedago\v{s}ka profesionalna razlikovnost u odnosu na odgoj}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, year = {2015}, pages = {14-14}, keywords = {what is edification, pedagogical theoretical perspective, constructivism in edification, apparent dilemmas on pragmatic level, rights in edification and edification in rights.}, isbn = {978953-175575-7}, title = {What is edification from the pedagogical theoretical perspective?}, keyword = {what is edification, pedagogical theoretical perspective, constructivism in edification, apparent dilemmas on pragmatic level, rights in edification and edification in rights.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font