Pregled bibliografske jedinice broj: 784619
Supervizijska podrška u ostvarenju ishoda učenja terenske prakse
Supervizijska podrška u ostvarenju ishoda učenja terenske prakse // Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 784619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Supervizijska podrška u ostvarenju ishoda učenja terenske prakse
(Supervision support in achievement of teaching resulta in field work)
Autori
Majdak, Marijana ; Sladović Franz, Branka ; Branica, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
supervizija; podrška; ishodi učenja terenske prakse
(supersision; support; teaching results in filed work)
Sažetak
Iskustveno učenje sastavni je dio petogodišnjeg obrazovanja za profesiju socijalnog radnika. U cilju kvalitetnije terenske prakse i integracije znanja, vještina i vrijednosti u procesu ostvarivanja ishoda osigurana je supervizija koju na Studijskom centru socijalnog rada studentima pružaju licencirani supervizori (djelatnici Studijskog centra socijalnog rada kao i vanjski suradnici). Tijekom terenske prakse studenti uočavaju niz tema, poteškoća i potreba korisnika, stručnjaka ali i sebe u novoj ulozi socijalnog radnika te se suočavaju s različitim iskustvima i odnosima kao i stresnim situacijama. Stoga tijekom supervizijskog procesa koji prati terensku praksu imaju priliku osvjestiti, reflektirati, stjecati razumijevanje, iskustva te dobiti podršku da otkriju odgovore važne za razvoj sebe kao kompetentnog stručnjaka. U kratkoj prezentaciji predstavit ćemo rezultate ankete provedene sa supervizorima o temama koje studenti donose na superviziju, dobitima i poteškoćama za supevizore i studetne, razmišljanja supervizora o povezanosti supervizijskog procesa s ishodima učenja superviziji. Tijekom radionice pokušat ćemo raspraviti dobivene spoznaje pod vidom korisnosti i vrijednosti supevizje tijekom terenske prakse i mogućnostima unapređenja terenske prakse i davanja povratnih informacija s obzirom na nužnost čuvanja supvizijske tajne te potreba za supervizijom terenskih nastavnika. 1. Kakva su vaša razmišljanja oko korisnosti i vrijednosti supervizije tijekom terenske prakse? 2. Na koji način raspraviti o nekim negativnim događajima, dilemama, iskustvima studenata koja supervizorima daju povratnu informaciju o centru i djelatnicima a sve u cilju unaprijeđenja terenske prakse? 3. Kakva su vaša iskustva kao terenskih nastavnika sa studentima tijekom terenske prakse? Na koje poteškoće nailazite? Kako se s njima nosite? 4. Imate li vi kao terenski nastavnici potrebe za supervizijom vezano uz terensku praksu studenata? Cilj ove radionice je s jedne strane upoznati terenske nastavnike sa supervizijom studenata i temamo koje studenti donose, a s druge strane dobiti povratnu informaciju oko njihovih dilema, poteškoća i potreba. Mislimo da će ovakav razgovor (u malim grupama) pomoći otvaranju ovih važnih pitanja u cilju kvalitetnije suradnje i provedbe terenske prakse.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
066-0661686-1431 - Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (Ajduković, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb