Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 783989

Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača


Gregurec, Iva
Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 783989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača
(New direct marketing approaches as a factor of consumer satisfaction and loyalty)

Autori
Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2014

Stranica
377

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Ključne riječi
izravni marketing; elektronička pošta; društvene mreže; poruke mobilnog marketinga; zadovoljstvo; lojalnost
(direct marketing; email; social networks; mobile marketing messages; satisfaction; loyalty)

Sažetak
Doktorska disertacija pod nazivom „Novi pristupi izravnog marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača“ na kritički način pristupa novim pristupima izravnog marketinga. Na osnovu pretraživanja literature tri nova pristupa izravnog marketinga (izravna elektronička pošta, društvene mreže i poruke mobilnog marketinga) su u radu detaljno objašnjena. Spoznato je da ta tri nova pristupa mogu biti podrška i svim drugim, već postojećim pristupima potrošačima kako bi poduzeća na što jeftiniji i brži način osvojili točno određenu skupinu potrošača, za koje se očekuje da će ostvariti kupnju i time pridonijeti u ostvarivanju željenih rezultata, a što je temeljna odrednica izravnog marketinga. Novi pristupi čine moćno oruđe za izgradnju odnosa s dobro poznatim potrošačima jer ih se može kontaktirati u trenutku kada to potrošačima najbolje odgovara i putem medija koji in najbolje odgovaraju. No, iako se detektirani novi pristupi izravnog marketinga, u teoriji čine veoma prihvatljivim, i dapače poželjnim za poduzeća, oni imaju i određene nedostatke Njihovo korištenje za poduzeća predstavlja veliki trošak i neophodno strateško usmjerenje jer da bi ove pristupe izravnog marketinga bilo moguće provoditi potrebna je odgovarajuća infrastruktura, poput kvalitetne baze podataka sa svim potrebnim podacima o potrošačima, implementacija CRM sustava, znanje zaposlenika da te podatke i sustave na odgovarajući način koriste, usvajanje novih oblika komunikacije od strane potrošačima, itd. Postoje određeni izazovi u na strani potrošača: potrošači moraju biti voljni (o)davati podatke o sebi, mijenjati svoje navike komunikacije s poduzećem, mijenjati svoje kupovne navike i sl. Rezultati provedenih istraživanja pokazuju kako uvijek ima mjesta za napredak, te kako ove pristupe niti poduzeća, niti potrošači ne smiju zanemariti. U konačnici, na temelju rezultata opravdano je smatrati kako novi pristupi izravnog marketinga utječu na povećanje zadovoljstva i lojalnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Iva
Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Gregurec, I. (2014) 'Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregurec, Iva}, year = {2014}, pages = {377}, keywords = {izravni marketing, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, poruke mobilnog marketinga, zadovoljstvo, lojalnost}, title = {Novi pristupi izravnoga marketinga kao \v{c}imbenika zadovoljstva i lojalnosti potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {izravni marketing, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, poruke mobilnog marketinga, zadovoljstvo, lojalnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregurec, Iva}, year = {2014}, pages = {377}, keywords = {direct marketing, email, social networks, mobile marketing messages, satisfaction, loyalty}, title = {New direct marketing approaches as a factor of consumer satisfaction and loyalty}, keyword = {direct marketing, email, social networks, mobile marketing messages, satisfaction, loyalty}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font