Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 783984

Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu


Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 316-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 783984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu
(The use of direct marketing in SMEs on Croatian market)

Autori
Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 316-322

ISBN
978-953-6071-50-0

Skup
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments, Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.2015. - 26.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
izravni marketing ; interaktivnost ; pristupi izravnog marketinga ; malo i srednje poduzetništvo
(direct marketing ; interactivity ; new direct marketing approaches ; SMEs)

Sažetak
U današnje vrijeme mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu sve češće primjenjuju tehnike suvremenog, odnosno izravnog marketinga u komunikaciji sa svojim potrošačima. Neki od razloga primjene ovih tehnika počivaju na činjenici da izravni marketing (pogotovo novi pristupi izravnog marketinga poput e-mail marketinga, marketinga putem društvenih mreža i poruka mobilnog marketinga) iziskuje znatno manja ulaganja, što poduzećima koja pokušavaju uštedjeti svaku kunu najbolje odgovara. Ako se još napomene kako se izravni marketing orijentira na individualni pristup potrošačima kako bi se njime izgradili snažniji i osobniji odnosi između poduzeća i potrošača na što učinkovitiji način, može se prepoznati još jedan od razloga korištenja ovog oblika marketinga od strane malog i srednjeg poduzetništva na hrvatskom tržištu. Rad prikazuje teorijsku osnovu temeljnih oblika izravnog marketinga te rezultate empirijskog istraživanja provedenog na 32 poduzeća iz kategorije malih i srednjih. Istraživanje koje je provedeno u lipnju 2014. godine pokazuje koje oblike izravnog marketinga i u kojoj mjeri mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu koriste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 316-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gregurec, I. & Dobrinić, D. (2015) Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu. U: Vuković, K., Brčić, R. & Klačmer Čalopa, M. (ur.)Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers.
@article{article, author = {Gregurec, Iva and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2015}, pages = {316-322}, keywords = {izravni marketing, interaktivnost, pristupi izravnog marketinga, malo i srednje poduzetni\v{s}tvo}, isbn = {978-953-6071-50-0}, title = {Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetni\v{s}tvu na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {izravni marketing, interaktivnost, pristupi izravnog marketinga, malo i srednje poduzetni\v{s}tvo}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gregurec, Iva and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2015}, pages = {316-322}, keywords = {direct marketing, interactivity, new direct marketing approaches, SMEs}, isbn = {978-953-6071-50-0}, title = {The use of direct marketing in SMEs on Croatian market}, keyword = {direct marketing, interactivity, new direct marketing approaches, SMEs}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font