Pregled bibliografske jedinice broj: 783984
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 316-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 783984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu
(The use of direct marketing in SMEs on Croatian market)
Autori
Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers
/ Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 316-322
ISBN
978-953-6071-50-0
Skup
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments, Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izravni marketing ; interaktivnost ; pristupi izravnog marketinga ; malo i srednje poduzetništvo
(direct marketing ; interactivity ; new direct marketing approaches ; SMEs)
Sažetak
U današnje vrijeme mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu sve češće primjenjuju tehnike suvremenog, odnosno izravnog marketinga u komunikaciji sa svojim potrošačima. Neki od razloga primjene ovih tehnika počivaju na činjenici da izravni marketing (pogotovo novi pristupi izravnog marketinga poput e-mail marketinga, marketinga putem društvenih mreža i poruka mobilnog marketinga) iziskuje znatno manja ulaganja, što poduzećima koja pokušavaju uštedjeti svaku kunu najbolje odgovara. Ako se još napomene kako se izravni marketing orijentira na individualni pristup potrošačima kako bi se njime izgradili snažniji i osobniji odnosi između poduzeća i potrošača na što učinkovitiji način, može se prepoznati još jedan od razloga korištenja ovog oblika marketinga od strane malog i srednjeg poduzetništva na hrvatskom tržištu. Rad prikazuje teorijsku osnovu temeljnih oblika izravnog marketinga te rezultate empirijskog istraživanja provedenog na 32 poduzeća iz kategorije malih i srednjih. Istraživanje koje je provedeno u lipnju 2014. godine pokazuje koje oblike izravnog marketinga i u kojoj mjeri mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu koriste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin