Pregled bibliografske jedinice broj: 783770
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 783770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj
(The development of the market homeopathic products in the Republic of Croatia)
Autori
Kardum, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.12
Godina
2014
Stranica
63
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
temeljna obilježja tržišta homeopatskih proizvoda; istraživanje potrošača
(Fundamental characteristics of the market homeopathic products; consumer research)
Sažetak
Homeopatija je danas drugi najpopularniji način liječenja nakon kineske medicine. S obzirom da se konvencionalna medicina, tj. alopatski način liječenja nalazi tek na četvrtom mjestu, homeopatski način liječenja i razvoj tržišta homeopatskih proizvoda zasigurno zahtijeva nova , opširnija i preciznija istraživanja. Homeopatija podrazumijeva potpuniji pristup liječenju jer uvažava zakonitosti i mehanizme prirode, usmjerenost prema uzroku a ne posljedicama bolesti. Predmet istraživanja je nedovoljno razvijeno tržište homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, te mogućnosti njegovog daljnjeg razvoja. Ciljevi istraživanja su utvrditi poznate činjenice tj. teoretsko znanje i praktična pravila na području ekonomske i drugih znanosti, utvrditi i obrazložiti stanje hrvatskog tržišta u kojoj mjeri je takvo tržište zanemareno itd. Teme vezane za homeopatiju i korištenje homeopatskih proizvopda s ciljem poboljšanja zdravlja vrlo su popularne u znanstvenoj i stručnom literaturi. Provedeno istraživanje nepobitno ukazuje da je potrebna sinergija djelovanja različitih čimbenika kako bi se postigao željeni marketinški učinak. To znači da marketinške aktivnosti same po sebi nisu dovoljne s ciljem mogućeg jačanja tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)