Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 783770

Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj


Kardum, Marko
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 783770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj
(The development of the market homeopathic products in the Republic of Croatia)

Autori
Kardum, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.12

Godina
2014

Stranica
63

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
temeljna obilježja tržišta homeopatskih proizvoda; istraživanje potrošača
(Fundamental characteristics of the market homeopathic products; consumer research)

Sažetak
Homeopatija je danas drugi najpopularniji način liječenja nakon kineske medicine. S obzirom da se konvencionalna medicina, tj. alopatski način liječenja nalazi tek na četvrtom mjestu, homeopatski način liječenja i razvoj tržišta homeopatskih proizvoda zasigurno zahtijeva nova , opširnija i preciznija istraživanja. Homeopatija podrazumijeva potpuniji pristup liječenju jer uvažava zakonitosti i mehanizme prirode, usmjerenost prema uzroku a ne posljedicama bolesti. Predmet istraživanja je nedovoljno razvijeno tržište homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, te mogućnosti njegovog daljnjeg razvoja. Ciljevi istraživanja su utvrditi poznate činjenice tj. teoretsko znanje i praktična pravila na području ekonomske i drugih znanosti, utvrditi i obrazložiti stanje hrvatskog tržišta u kojoj mjeri je takvo tržište zanemareno itd. Teme vezane za homeopatiju i korištenje homeopatskih proizvopda s ciljem poboljšanja zdravlja vrlo su popularne u znanstvenoj i stručnom literaturi. Provedeno istraživanje nepobitno ukazuje da je potrebna sinergija djelovanja različitih čimbenika kako bi se postigao željeni marketinški učinak. To znači da marketinške aktivnosti same po sebi nisu dovoljne s ciljem mogućeg jačanja tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kardum, Marko
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Kardum, M. (2014) 'Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kardum, Marko}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {temeljna obilje\v{z}ja tr\v{z}i\v{s}ta homeopatskih proizvoda, istra\v{z}ivanje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Razvoj tr\v{z}i\v{s}ta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj}, keyword = {temeljna obilje\v{z}ja tr\v{z}i\v{s}ta homeopatskih proizvoda, istra\v{z}ivanje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kardum, Marko}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {Fundamental characteristics of the market homeopathic products, consumer research}, title = {The development of the market homeopathic products in the Republic of Croatia}, keyword = {Fundamental characteristics of the market homeopathic products, consumer research}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font