Pregled bibliografske jedinice broj: 783317
Hvatanje pokreta i animacija u realnom vremenu
Hvatanje pokreta i animacija u realnom vremenu, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 783317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hvatanje pokreta i animacija u realnom vremenu
(Motion capturing and animation in real time)
Autori
Tabak, Stipe
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
24.09
Godina
2015
Stranica
45
Mentor
Papić, Vladan
Ključne riječi
hvatanje pokreta; Blender; Kinect
(motion capturing; Blender; Kinect)
Sažetak
Ovaj rad daje uvid u korištene tehnike hvatanja pokreta s njihovim prednostima i nedostacima s naglaskom na korištenje Kinecta v2. Opisane su tehnologije i alati potrebni za proces hvatanja pokreta. Postupak je argumentiran detaljno, slikovno i tekstualno s namjerom da osoba koja čita ovaj rad može reproducirati postupak u što kraćem vremenu. Obavljena su mjerenja kašnjenja iscrtavanja pokreta modela u realnom vremenu u odnosu na pokrete u stvarnosti i mjerenja potrebnog vremena za naknadno iscrtavanje animacije snimljene hvatanjem pokreta. Oba mjerenja su obavljena u više iteracija s povećavanjem broja poligona od kojih je model sastavljen. Testiranja su dala rezultate kašnjenja samog Kinecta v2, ali i kašnjenja kojima su uzrok ograničeni resursi računala. Konkretni rezultati imaju cilj odrediti odnos kvalitete animacije u realnom vremenu i tečnosti kojom se ona odvija na određenoj platformi, te na taj način odrediti moguću primjenu. Za konačan zaključak o kreiranim animacijama je bitan i vizualni dojam koji se može steći iz snimljene animacije u prilogu na CD-u koja je nastala pri izradi ovog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Profili:
Vladan Papić
(mentor)