Pregled bibliografske jedinice broj: 782808
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije // Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta / Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2014. str. 346-361
CROSBI ID: 782808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije
(Lagermax AG and Market Expansion Strategy)
Autori
Gonan Božac, Marli ; Bačac Burić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta
Urednik/ci
Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
346-361
ISBN
978-953-6895-55-7
Ključne riječi
tržišna pozicija, konkurencija, strategija tržišne ekspanzije, Lagermax AG
(market position, competition, market expansion strategy, Lagermax AG)
Sažetak
Počeci Lagermaxa AG datiraju iz 1922. godine. Danas je to jedna od 10 vodećih otpremničkih kuća na području jugoistočne Europe. Lagermax AED Croatia d.o.o.osnovano je 2000. godine u Republici Hrvatskoj te je u samo nekoliko godina nakon što je učvrstilo svoju poziciju otvorilo poslovnice u Beogradu, Nišu, Čačku, Novom Sadu, Sarajevu, Mostaru, Banja Luki, Tuzli, Ljubljani i Mariboru. Kontinuirani rast prihoda pokazatelj je dobrog odabira strategije i njene implementacije. Menadžment Lagermaxa razmišlja o proširenju na istočnoazijska tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija