Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782808

Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije


Gonan Božac, Marli; Bačac Burić, Sanja
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije // Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta / Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2014. str. 346-361


CROSBI ID: 782808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije
(Lagermax AG and Market Expansion Strategy)

Autori
Gonan Božac, Marli ; Bačac Burić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta

Urednik/ci
Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko

Izdavač
Sinergija nakladništvo

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
346-361

ISBN
978-953-6895-55-7

Ključne riječi
tržišna pozicija, konkurencija, strategija tržišne ekspanzije, Lagermax AG
(market position, competition, market expansion strategy, Lagermax AG)

Sažetak
Počeci Lagermaxa AG datiraju iz 1922. godine. Danas je to jedna od 10 vodećih otpremničkih kuća na području jugoistočne Europe. Lagermax AED Croatia d.o.o.osnovano je 2000. godine u Republici Hrvatskoj te je u samo nekoliko godina nakon što je učvrstilo svoju poziciju otvorilo poslovnice u Beogradu, Nišu, Čačku, Novom Sadu, Sarajevu, Mostaru, Banja Luki, Tuzli, Ljubljani i Mariboru. Kontinuirani rast prihoda pokazatelj je dobrog odabira strategije i njene implementacije. Menadžment Lagermaxa razmišlja o proširenju na istočnoazijska tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marli Gonan Božac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gonan Božac, Marli; Bačac Burić, Sanja
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije // Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta / Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2014. str. 346-361
Gonan Božac, M. & Bačac Burić, S. (2014) Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije. U: Gonan Božac, M. & Tipurić, D. (ur.) Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta. Zagreb, Sinergija nakladništvo, str. 346-361.
@inbook{inbook, author = {Gonan Bo\v{z}ac, Marli and Ba\v{c}ac Buri\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {346-361}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na pozicija, konkurencija, strategija tr\v{z}i\v{s}ne ekspanzije, Lagermax AG}, isbn = {978-953-6895-55-7}, title = {Lagermax AG i strategija tr\v{z}i\v{s}ne ekspanzije}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na pozicija, konkurencija, strategija tr\v{z}i\v{s}ne ekspanzije, Lagermax AG}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Gonan Bo\v{z}ac, Marli and Ba\v{c}ac Buri\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {346-361}, keywords = {market position, competition, market expansion strategy, Lagermax AG}, isbn = {978-953-6895-55-7}, title = {Lagermax AG and Market Expansion Strategy}, keyword = {market position, competition, market expansion strategy, Lagermax AG}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font