Pregled bibliografske jedinice broj: 782657
Ledo - liderstvo i strateške opcije faze zrelosti
Ledo - liderstvo i strateške opcije faze zrelosti // Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta / Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2014. str. 46-76
CROSBI ID: 782657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ledo - liderstvo i strateške opcije faze zrelosti
(Ledo - Leadership and Strategic Options in Maturity Stage)
Autori
Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena i Dragaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta
Urednik/ci
Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
46-76
ISBN
978-953-6895-55-7
Ključne riječi
tržišni lider, inovativnost, dodavanje vrijednosti, Ledo d.d.
(leader, innovation, adding value, Ledo d.d.)
Sažetak
Ledo d.d. je hrvatska multinacionalna kompanija, tržišni lider u proizvodnji i prodaji sladoleda i smrznute hrane u regiji. Njegova povijest seže u 1959. godinu a od 1994. član je koncerna Agrokor. Lidersku poziciju osigurava: strategijom stvaranja snažnog brenda, inovativnim i kreativnim, dinamičnim i fleksibilnim pristupom klijentima, razumijevanjem specifičnosti svakog tržišta te razvojem recepata prilagođenim preferencijalnim potrošačima ; razvoj proizvoda baziran je na inovacijama. U budućnosti se očekuje daljnji razvoj proizvodnog asortimana, jačanje tržištne pozicije kao i širenje na nova tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli