Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782482

Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija


Vukoja , Vedran
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 782482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija
(Marketing Management at the microstock market - perspective of the producers of photos)

Autori
Vukoja , Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.11

Godina
2014

Stranica
96

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
pretpostavke proizvodnje microstock fotografije; misija; izbor ciljanog tržišta
(assumptions production microstock photos; mission; choice of target market)

Sažetak
Prodaja stock i microstock fotografije, poznata kao i industrija vizualnih sadržaja, izrazito je velika gospodarska grana za koju se procjenjuje da obuhvaća 70 posto fotografija korištenih u oglašavanju , marketingu i grafičkom dizajnu. Riječ je o fotografijama koje se nalaze na jumbo plakatima , ilustriranim knjigama , dnevnim novinama. S obzirom na to da su to obične, generičke, konzervativne, masovno proizvedene fotografije koje se svakodnevno susreću čudi kako je jedan takav razrađen sustav proizvodnje , distribucije i potrošnje ostao prilično neistražen od strane ekonomske znanosti i struke. Primarni objekt istraživanja jesu specifičnosti upravljanja marketingom koje se vezuju uz proizvodnju fotografija i upravljanje fotografskim portfeljem na tržištu microstocka. Predmet istraživanja ovog rada jest utjecaj marketinških aktivnosti na uspješnost portfelja pri proizvodnji i upravljanju komercijalnim microstock fotografijama. Svaka microstock fotografija kao proizvod posjeduje tri razine, neopipljivu razinu , koja se vezuje uz osnovnu dimenziju proizvoda te opipljivu razinu i razinu obogaćivanja proizvoda koja se vezuje uz dodatnu dimenziju proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukoja , Vedran
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Vukoja , V. (2014) 'Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukoja, Vedran}, year = {2014}, pages = {96}, keywords = {pretpostavke proizvodnje microstock fotografije, misija, izbor ciljanog tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {Upravljanje marketingom na microstock tr\v{z}i\v{s}tu - perspektiva proizvo\dja\v{c}a fotografija}, keyword = {pretpostavke proizvodnje microstock fotografije, misija, izbor ciljanog tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukoja, Vedran}, year = {2014}, pages = {96}, keywords = {assumptions production microstock photos, mission, choice of target market}, title = {Marketing Management at the microstock market - perspective of the producers of photos}, keyword = {assumptions production microstock photos, mission, choice of target market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font