Pregled bibliografske jedinice broj: 782482
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 782482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom na microstock tržištu - perspektiva proizvođača fotografija
(Marketing Management at the microstock market - perspective of the producers of photos)
Autori
Vukoja , Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
17.11
Godina
2014
Stranica
96
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
pretpostavke proizvodnje microstock fotografije; misija; izbor ciljanog tržišta
(assumptions production microstock photos; mission; choice of target market)
Sažetak
Prodaja stock i microstock fotografije, poznata kao i industrija vizualnih sadržaja, izrazito je velika gospodarska grana za koju se procjenjuje da obuhvaća 70 posto fotografija korištenih u oglašavanju , marketingu i grafičkom dizajnu. Riječ je o fotografijama koje se nalaze na jumbo plakatima , ilustriranim knjigama , dnevnim novinama. S obzirom na to da su to obične, generičke, konzervativne, masovno proizvedene fotografije koje se svakodnevno susreću čudi kako je jedan takav razrađen sustav proizvodnje , distribucije i potrošnje ostao prilično neistražen od strane ekonomske znanosti i struke. Primarni objekt istraživanja jesu specifičnosti upravljanja marketingom koje se vezuju uz proizvodnju fotografija i upravljanje fotografskim portfeljem na tržištu microstocka. Predmet istraživanja ovog rada jest utjecaj marketinških aktivnosti na uspješnost portfelja pri proizvodnji i upravljanju komercijalnim microstock fotografijama. Svaka microstock fotografija kao proizvod posjeduje tri razine, neopipljivu razinu , koja se vezuje uz osnovnu dimenziju proizvoda te opipljivu razinu i razinu obogaćivanja proizvoda koja se vezuje uz dodatnu dimenziju proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)