Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782479

Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije


Plazibat , Milan
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 782479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
(The marketing approach to designing a tourist destination)

Autori
Plazibat , Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2015

Stranica
161

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
prikaz dosadašnjih oblika turističkih destinacija; prikaz sadašnjih oblika turističkih destinacija; primjer turističke destinacije Rabac
(review of previous forms of tourist destinations; display the current forms of tourist destinations; for example tourist destination Rabac)

Sažetak
Proizvod je osnovna kategorija ekonomije, cilj svake čovjekove kreativne aktivnosti. Prema Kotleru proizvod je sve što može biti ponuđeno na tržištu kako bi zadovoljilo određenu želju ili potrebu. Za razliku od klasičnog shvaćanja marketinško sagledavanje ističe novi aspekt po kojemu je proizvod skup fizičkih , uslužnih i simboličkih detalja od kojih se očekuje da će kupcu pružiti zadovoljstvo. Od najstarijih vremena ljudi putuju i na svojim putovanjima konzumiraju određenu kombinaciju usluga , proizvoda i pogodnosti. Proizlazi da je za uspješno poslovanje turističke destinacije bitan korektan odnos orema turistu kroz oblikovanje složenog turističkog proizvoda koji respektira njegove željei potrebe i nadolazeće trendove. Slijedom navedenog određen je predmet istraživanja : istražiti i utvrditi kako oblikovanje turističke destinacije pridonosi raspoznavanju utjecaja koji stvaraju zadovoljstvo turista, na primjeru nekadašnjih i sadašnjih oblika turističke destinacije , te na primjeru turističke destinacije Rabac. Svrha istraživanja je na osnovu analize nekadašnjih i sadašnjih turističkih destinacija i raspoznavanja utjecaja koji su ih oblikovali , utvrditi značaj dobrog oblikovanja turističke ponude turističke destinacije za ostvarenje stabilne potražnje na tržištu. Razvoj suvremenog gospodarstva djelovao je i na evoluciju turističkih destinacija. Dominantna većina turističkih destinacija uspijhevala je uspostaviti ravnotežu na stanje u okružju koje se mijenjalo u određenim etapama razvoja industrijskog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plazibat , Milan
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Plazibat , M. (2015) 'Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Plazibat, Milan}, year = {2015}, pages = {161}, keywords = {prikaz dosada\v{s}njih oblika turisti\v{c}kih destinacija, prikaz sada\v{s}njih oblika turisti\v{c}kih destinacija, primjer turisti\v{c}ke destinacije Rabac}, title = {Marketin\v{s}ki pristup oblikovanju turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {prikaz dosada\v{s}njih oblika turisti\v{c}kih destinacija, prikaz sada\v{s}njih oblika turisti\v{c}kih destinacija, primjer turisti\v{c}ke destinacije Rabac}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Plazibat, Milan}, year = {2015}, pages = {161}, keywords = {review of previous forms of tourist destinations, display the current forms of tourist destinations, for example tourist destination Rabac}, title = {The marketing approach to designing a tourist destination}, keyword = {review of previous forms of tourist destinations, display the current forms of tourist destinations, for example tourist destination Rabac}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font