Pregled bibliografske jedinice broj: 782479
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 782479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
(The marketing approach to designing a tourist destination)
Autori
Plazibat , Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2015
Stranica
161
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
prikaz dosadašnjih oblika turističkih destinacija; prikaz sadašnjih oblika turističkih destinacija; primjer turističke destinacije Rabac
(review of previous forms of tourist destinations; display the current forms of tourist destinations; for example tourist destination Rabac)
Sažetak
Proizvod je osnovna kategorija ekonomije, cilj svake čovjekove kreativne aktivnosti. Prema Kotleru proizvod je sve što može biti ponuđeno na tržištu kako bi zadovoljilo određenu želju ili potrebu. Za razliku od klasičnog shvaćanja marketinško sagledavanje ističe novi aspekt po kojemu je proizvod skup fizičkih , uslužnih i simboličkih detalja od kojih se očekuje da će kupcu pružiti zadovoljstvo. Od najstarijih vremena ljudi putuju i na svojim putovanjima konzumiraju određenu kombinaciju usluga , proizvoda i pogodnosti. Proizlazi da je za uspješno poslovanje turističke destinacije bitan korektan odnos orema turistu kroz oblikovanje složenog turističkog proizvoda koji respektira njegove željei potrebe i nadolazeće trendove. Slijedom navedenog određen je predmet istraživanja : istražiti i utvrditi kako oblikovanje turističke destinacije pridonosi raspoznavanju utjecaja koji stvaraju zadovoljstvo turista, na primjeru nekadašnjih i sadašnjih oblika turističke destinacije , te na primjeru turističke destinacije Rabac. Svrha istraživanja je na osnovu analize nekadašnjih i sadašnjih turističkih destinacija i raspoznavanja utjecaja koji su ih oblikovali , utvrditi značaj dobrog oblikovanja turističke ponude turističke destinacije za ostvarenje stabilne potražnje na tržištu. Razvoj suvremenog gospodarstva djelovao je i na evoluciju turističkih destinacija. Dominantna većina turističkih destinacija uspijhevala je uspostaviti ravnotežu na stanje u okružju koje se mijenjalo u određenim etapama razvoja industrijskog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)