Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782432

Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje


Dumančić, Dinko
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 782432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje
(Rules of conduct of business and their impact on business)

Autori
Dumančić, Dinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
52

Mentor
Omazić, Mislav Ante

Ključne riječi
bonton; poslovni; predstavljanje; upoznavanje; komuniciranje; uredsko poslovanje
(etiquette; business; presentation; meeting; communication; office management)

Sažetak
Poslovni bonton se može definirati kao skup obveza i neformalnih pravila koja se nameću sama po sebi i koje nalaže tradicija. Pomoću tih pravila i obaveza ostvaruju se bolji kontakti s poslovnim suradnicima i bolja komunikacija sa zaposlenicima. Bonton se s vremenom mijenja i može se reći da je danas drugačiji nego prije nekoliko godina. Danas više nije dovoljno biti najbolji u onome što se radi, potrebno je puno više. Čovjekova budućnost i njegova karijera uvelike ovisi o njegovom ponašanju, o tome kako se drugi ljudi osjećaju u njegovom društvu, te kako se on slaže s drugim ljudima. Bonton utječe na poslovanje, te svaka osoba treba konstantno učiti, nadopunjavati i usavršavati svoj bonton kako bi sebe, ali i svoje poduzeće predstavila u što boljem svijetlu. Poslovni bonton je skup pravila i kao takav definira praktične upute i prijedloge, kao što su: prikladnost kod odijevanja, koja su pravila prilikom pozdravljanja, predstavljanja, oslovljavanja, te kako je bitno razumijevanje kulturoloških razlika u poslovnom ponašanju, daje prijedloge i upute za komuniciranje (poslovna distanca, usputni razgovori, telefoniranje, dopisivanje), te kako da se ponaša pri specifičnim prilikama (poslovna događanja, ophođenje za stolom, darivanje). U šarenilu mogućnosti i običaja, poznavanje poslovnog bontona poslovnim ljudima uvelike olakšava donošenje odluka. Stoga, u radu je definiran poslovni bonton, te su detaljnije objašnjene njegove razine i karakteristike, a kako je svijet raznolik tako postoje različitosti i u poslovnom bontonu u pojedinim kulturama pa su u radu opisani neki primjeri tih različitosti, i za kraj je dan praktični primjer poslovnog bontona na temelju jednog poduzeća: „Croatia osiguranje d.d.“

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mislav Ante Omazić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dumančić, Dinko
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Dumančić, D. (2015) 'Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duman\v{c}i\'{c}, Dinko}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {bonton, poslovni, predstavljanje, upoznavanje, komuniciranje, uredsko poslovanje}, title = {Pravila poslovnog pona\v{s}anja i njihov utjecaj na poslovanje}, keyword = {bonton, poslovni, predstavljanje, upoznavanje, komuniciranje, uredsko poslovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duman\v{c}i\'{c}, Dinko}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {etiquette, business, presentation, meeting, communication, office management}, title = {Rules of conduct of business and their impact on business}, keyword = {etiquette, business, presentation, meeting, communication, office management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font