Pregled bibliografske jedinice broj: 782432
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 782432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravila poslovnog ponašanja i njihov utjecaj na poslovanje
(Rules of conduct of business and their impact on business)
Autori
Dumančić, Dinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2015
Stranica
52
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
bonton; poslovni; predstavljanje; upoznavanje; komuniciranje; uredsko poslovanje
(etiquette; business; presentation; meeting; communication; office management)
Sažetak
Poslovni bonton se može definirati kao skup obveza i neformalnih pravila koja se nameću sama po sebi i koje nalaže tradicija. Pomoću tih pravila i obaveza ostvaruju se bolji kontakti s poslovnim suradnicima i bolja komunikacija sa zaposlenicima. Bonton se s vremenom mijenja i može se reći da je danas drugačiji nego prije nekoliko godina. Danas više nije dovoljno biti najbolji u onome što se radi, potrebno je puno više. Čovjekova budućnost i njegova karijera uvelike ovisi o njegovom ponašanju, o tome kako se drugi ljudi osjećaju u njegovom društvu, te kako se on slaže s drugim ljudima. Bonton utječe na poslovanje, te svaka osoba treba konstantno učiti, nadopunjavati i usavršavati svoj bonton kako bi sebe, ali i svoje poduzeće predstavila u što boljem svijetlu. Poslovni bonton je skup pravila i kao takav definira praktične upute i prijedloge, kao što su: prikladnost kod odijevanja, koja su pravila prilikom pozdravljanja, predstavljanja, oslovljavanja, te kako je bitno razumijevanje kulturoloških razlika u poslovnom ponašanju, daje prijedloge i upute za komuniciranje (poslovna distanca, usputni razgovori, telefoniranje, dopisivanje), te kako da se ponaša pri specifičnim prilikama (poslovna događanja, ophođenje za stolom, darivanje). U šarenilu mogućnosti i običaja, poznavanje poslovnog bontona poslovnim ljudima uvelike olakšava donošenje odluka. Stoga, u radu je definiran poslovni bonton, te su detaljnije objašnjene njegove razine i karakteristike, a kako je svijet raznolik tako postoje različitosti i u poslovnom bontonu u pojedinim kulturama pa su u radu opisani neki primjeri tih različitosti, i za kraj je dan praktični primjer poslovnog bontona na temelju jednog poduzeća: „Croatia osiguranje d.d.“
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija