Pregled bibliografske jedinice broj: 782326
Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima
Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 782326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima
(Quality management in services)
Autori
Sladović , Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.09
Godina
2015
Stranica
40
Mentor
Mencer , Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić , Valentina
Ključne riječi
pojmovnoodređenje kvalitete; učinci implementacije sustava prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008
(conceptual definition of quality; effects of the implementation of the system according to the international standard ISO 9001: 2008)
Sažetak
Riječ kvaliteta dolazi iz latinske riječi qualitas, a ona predstavlja sposobnost, svojstvo, vrijednost, značajku i odliku. Različite mogućnosti značenja su dovele do toga da se pojam kvalitete ne može jasno definirati. Suvremeno društvo svojim ubrzanim razvojem dovelo je do toga da kvaliteta mora biti savršena, mora biti prepoznata, vidljiva i čak i medijski prepoznata. Kao problem rada ističe se nedovoljno istražen sustav upravljanja kvalitetom u poduzećima čija se usluga bazira na transportu. Predmet istraživanja je ustanoviti na koji način sustavi upravljanja kvalitetom u poduzeću Plovput d.o.o. pridonose unapređenju kvalitete. Onaj tko koristi ISO norme, ima određene pogodnosti. Te pogodnosti nisu nužan uvjet za poslovni uspjeh, a posjedovanje normi ukazuje da se radi o poduzeću koje posluje u skladu sa zakonskim procesima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka