Pregled bibliografske jedinice broj: 781822
Obrazovanje za osobni marketing u funkciji stvaranja dodatne vrijednosti obrazovne usluge
Obrazovanje za osobni marketing u funkciji stvaranja dodatne vrijednosti obrazovne usluge // Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - europski realiteti / Pavić ; Željka ; Žužul, Ivana ; Živić Tihomir ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Ljubić, Lucija ; Kramarić, Zlatko ; Sablić Tomić, Helena ; Brekalo, Miljenko ; Marijanović, Stanislav ; Tucak, Antun ; Blazsetin, Istvan (ur.).
Osijek: Odjel za kulturologiju Sveučilišta J.J. Strossmayera u Oisjeku, Umjetnička akademija u Oisjeku, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar u Zagrebu, HAZU, Filozofski fkaultet Sveučilišta u Pečuhu, Mađarska, 2015. str. 382-396 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 781822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje za osobni marketing u funkciji stvaranja dodatne vrijednosti obrazovne usluge
(The Education For Self-Marketing Attributing To the Creation Of the Value-Added Educational Service)
Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana ; Leko-Šimić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - europski realiteti
/ Pavić ; Željka ; Žužul, Ivana ; Živić Tihomir ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Ljubić, Lucija ; Kramarić, Zlatko ; Sablić Tomić, Helena ; Brekalo, Miljenko ; Marijanović, Stanislav ; Tucak, Antun ; Blazsetin, Istvan - Osijek : Odjel za kulturologiju Sveučilišta J.J. Strossmayera u Oisjeku, Umjetnička akademija u Oisjeku, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar u Zagrebu, HAZU, Filozofski fkaultet Sveučilišta u Pečuhu, Mađarska, 2015, 382-396
ISBN
978-953-6931-92-7
Skup
Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - europski realiteti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.05.2015. - 19.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Osobni marketing ; tržište rada ; visokoškolsko obrazovanje
(Self-marketing ; labour market ; higher education)
Sažetak
Cilj ovog rada jest razmotriti obrazovanje za osobni marketing u funkciji stvaranja dodatne vrijednosti obrazovne usluge, u širem smislu, koja je izravni čimbenik društvenog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek