Pregled bibliografske jedinice broj: 781763
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga // Ekonomski vjesnik, 1/2010. (2010), I.; 240-247 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 781763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu
osobnog marketinga
(The Social Cognitive Theory of Personality in the
Con- text of Personal Marketing)
Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 1/2010.
(2010), I.;
240-247
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Osobni marketing ; vlasito «ja» ; osobni image ; potrebe ; želje ; motivi ; motivacija ; stavovi ; ponašanje
(Personal marketing ; the self ; personal image ; needs ; desires ; motives ; motivation ; attitudes ; behaviour.)
Sažetak
Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije, znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts, San Diego, usa, u EBSCOhost, Ipswich, USA, te u portalu Hrčak.