Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781763

Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga


Penava Brekalo, Zvjezdana
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga // Ekonomski vjesnik, 1/2010. (2010), I.; 240-247 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 781763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga
(The Social Cognitive Theory of Personality in the Con- text of Personal Marketing)

Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 1/2010. (2010), I.; 240-247

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Osobni marketing ; vlasito «ja» ; osobni image ; potrebe ; želje ; motivi ; motivacija ; stavovi ; ponašanje
(Personal marketing ; the self ; personal image ; needs ; desires ; motives ; motivation ; attitudes ; behaviour.)

Sažetak
Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije, znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvjezdana Penava Brekalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Penava Brekalo, Zvjezdana
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga // Ekonomski vjesnik, 1/2010. (2010), I.; 240-247 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Penava Brekalo, Z. (2010) Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga. Ekonomski vjesnik, 1/2010. (I.), 240-247.
@article{article, author = {Penava Brekalo, Zvjezdana}, year = {2010}, pages = {240-247}, keywords = {Osobni marketing, vlasito «ja», osobni image, potrebe, \v{z}elje, motivi, motivacija, stavovi, pona\v{s}anje}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {1/2010.}, number = {I.}, issn = {0353-359X}, title = {Socijalno-kognitivna teorija li\v{c}nosti u kontekstu osobnog marketinga}, keyword = {Osobni marketing, vlasito «ja», osobni image, potrebe, \v{z}elje, motivi, motivacija, stavovi, pona\v{s}anje} }
@article{article, author = {Penava Brekalo, Zvjezdana}, year = {2010}, pages = {240-247}, keywords = {Personal marketing, the self, personal image, needs, desires, motives, motivation, attitudes, behaviour.}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {1/2010.}, number = {I.}, issn = {0353-359X}, title = {The Social Cognitive Theory of Personality in the Con- text of Personal Marketing}, keyword = {Personal marketing, the self, personal image, needs, desires, motives, motivation, attitudes, behaviour.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts, San Diego, usa, u EBSCOhost, Ipswich, USA, te u portalu Hrčak.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font