Pregled bibliografske jedinice broj: 781762
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja // Ekonomski vjesnik, 2/2013. (2013), 2; 401-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 781762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom
marketingu posloprimatelja
(Student attitudes on education for employee self-
marketing)
Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 2/2013.
(2013), 2;
401-410
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
(Student attitudes on education for employee self-marketing)
Sažetak
U ovom radu se istražuju stavovi studenata glede osobnoga marketinga posloprimatelja, odnosno obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja na sveučilištu te stjecanja odgovarajućih znanja i vještina u procesu natjecanja za radno mjesto na tržištu rada u Hrvatskoj. Istraživanje se odnosi na stavove studenata treće godine dodiplomskoga studija i druge godine diplomskoga studija na Odjelu za ekonomiju i turizam Dr. Mijo Mirković u Puli i Ekonomskoga fakulteta u Osijeku, a stavovi se odnose na obrazovanje za osobni marketing posloprimatelja. Ispitivanje studenata donosi njihove stavove glede predavanja i radionica o osobnom marketingu posloprimatelja koja bi studente pripremila za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na tržište rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts, San Diego, usa, u EBSCOhost, Ipswich, USA, te u portalu Hrčak.