Pregled bibliografske jedinice broj: 781742
Testing of inland destinations tourist brand design model
Testing of inland destinations tourist brand design model // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 415-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 781742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Testing of inland destinations tourist brand design model
Autori
Šerić, Neven ; Jerković, Martina ; Bučić, Karmen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015
/ Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015, 415-427
Skup
3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.05.2015. - 16.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
brand; destination; creation; hinterland; mode
Sažetak
Prepoznatljiva marka destinacije je jedna od pretpostavki diferenciranog pozicioniranja na globalnom turističkom tržištu. Marka treba efektivno asocirati na resurse i ponudu destinacije. Turistička marka destinacije je marketinški alat, a tek posredno dizajnerski izazov. Marketinškom analizom treba utvrditi resurse i destinacijske ikone koji će osigurati jasnu diferencijaciju u percepciji turista. Kreiranje turističke marke destinacije je sustavan proces koji je preporučljivo provesti prema određenom modelu. Modelom se definiraju varijable marke koje sugeriraju preporučljive kategorije turističkih resursa i proizvoda koje treba istaknuti. Procesi kreiranja turističke marke su učestali kod priobalnih (kupališni turizam), i kod destinacija zimskog turizma. Zemlje na Mediteranu primarno turizam razvijaju u priobalnoj zoni. Priobalje je prostorno ograničeno morskom crtom i zaleđem koje je često turistički neiskorišteno. Raznovrsnost potencijalnih turističkih resursa zaobalja, ukoliko je povezano s priobaljem, perspektiva je oblikovanju konkurentnog integriranog turističkog proizvoda. U tom smislu, preporučljivo je brendirati zaobalne destinacije s perspektivnom turističkog razvoja. Da li je za brendiranje zaobalne destinacije preporučljiv iskustveni model koji se prakticira za priobalne destinacije? Ta dilema je bila temelj istraživačke hipoteze. Autori su nakon preliminarnih istraživanja proveli i anketu na uzorku od 200 posjetitelja zaobalja Dalmacije. Nalazima svih istraživanja su testirali iskustveni model kreiranja marke priobalne destinacije. U radu je predstavljen unaprijeđeni model, za kreiranje turističke marke zaobalne destinacije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Zbornik se referira u WOS (CPCI) bazi podataka i CABI PUBLISHING- CAB DIRECT ; EBSCO-ECONLIT ; PROQUEST ; SSRN