Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781742

Testing of inland destinations tourist brand design model


Šerić, Neven; Jerković, Martina; Bučić, Karmen
Testing of inland destinations tourist brand design model // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 415-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 781742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Testing of inland destinations tourist brand design model

Autori
Šerić, Neven ; Jerković, Martina ; Bučić, Karmen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015, 415-427

Skup
3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.05.2015. - 16.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
brand; destination; creation; hinterland; mode

Sažetak
Prepoznatljiva marka destinacije je jedna od pretpostavki diferenciranog pozicioniranja na globalnom turističkom tržištu. Marka treba efektivno asocirati na resurse i ponudu destinacije. Turistička marka destinacije je marketinški alat, a tek posredno dizajnerski izazov. Marketinškom analizom treba utvrditi resurse i destinacijske ikone koji će osigurati jasnu diferencijaciju u percepciji turista. Kreiranje turističke marke destinacije je sustavan proces koji je preporučljivo provesti prema određenom modelu. Modelom se definiraju varijable marke koje sugeriraju preporučljive kategorije turističkih resursa i proizvoda koje treba istaknuti. Procesi kreiranja turističke marke su učestali kod priobalnih (kupališni turizam), i kod destinacija zimskog turizma. Zemlje na Mediteranu primarno turizam razvijaju u priobalnoj zoni. Priobalje je prostorno ograničeno morskom crtom i zaleđem koje je često turistički neiskorišteno. Raznovrsnost potencijalnih turističkih resursa zaobalja, ukoliko je povezano s priobaljem, perspektiva je oblikovanju konkurentnog integriranog turističkog proizvoda. U tom smislu, preporučljivo je brendirati zaobalne destinacije s perspektivnom turističkog razvoja. Da li je za brendiranje zaobalne destinacije preporučljiv iskustveni model koji se prakticira za priobalne destinacije? Ta dilema je bila temelj istraživačke hipoteze. Autori su nakon preliminarnih istraživanja proveli i anketu na uzorku od 200 posjetitelja zaobalja Dalmacije. Nalazima svih istraživanja su testirali iskustveni model kreiranja marke priobalne destinacije. U radu je predstavljen unaprijeđeni model, za kreiranje turističke marke zaobalne destinacije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Zbornik se referira u WOS (CPCI) bazi podataka i CABI PUBLISHING- CAB DIRECT ; EBSCO-ECONLIT ; PROQUEST ; SSRN



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven; Jerković, Martina; Bučić, Karmen
Testing of inland destinations tourist brand design model // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 415-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šerić, N., Jerković, M. & Bučić, K. (2015) Testing of inland destinations tourist brand design model. U: Janković, S. & Smočić Jurdana Dora (ur.)ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015.
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jerkovi\'{c}, Martina and Bu\v{c}i\'{c}, Karmen}, editor = {Jankovi\'{c}, S. and Smo\v{c}i\'{c} Jurdana Dora}, year = {2015}, pages = {415-427}, keywords = {brand, destination, creation, hinterland, mode}, title = {Testing of inland destinations tourist brand design model}, keyword = {brand, destination, creation, hinterland, mode}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jerkovi\'{c}, Martina and Bu\v{c}i\'{c}, Karmen}, editor = {Jankovi\'{c}, S. and Smo\v{c}i\'{c} Jurdana Dora}, year = {2015}, pages = {415-427}, keywords = {brand, destination, creation, hinterland, mode}, title = {Testing of inland destinations tourist brand design model}, keyword = {brand, destination, creation, hinterland, mode}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font