Pregled bibliografske jedinice broj: 781741
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 429-439 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 781741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning
Autori
Šerić, Neven ; Jurišić, Marijana ; Petričević Duje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015
/ Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015, 429-439
Skup
3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.05.2015. - 16.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
neuromarketing; positioning; tourism; brand; destination
Sažetak
Neuromarketing se kao novo područje marketinga razvija tijekom posljednjih desetak godina. Metode neuromarketinga danas prakticiraju tek rijetke globalne kompanije pri donošenju strateških odluka o upravljanju asortimanom opipljivih proizvoda. U turizmu je neuromarketing još uvijek rijetko eksperimentalno područje, što je bio poticaj za istraživanje. Obzirom na karakteristike turizma kao društvene pojave, pretpostavka je da neuromarketinška istraživanja tu mogu imati značajan potencijal u cilju optimizacije destinacijske ponude željenoj percepciji potencijalnih gostiju. Danas je odabir turističke destinacije i receptivnog subjekta posljedica kompleksnih analiza u svijesti i podsvijesti turista. Rast konkurencije turističkih destinacija potiče na inovativne pristupe u aktivnostima upravljanja markom. U tom kontekstu je definiran problem istraživanja - istražiti i argumentirati mogućnosti primjene neuromarketinga za efikasno pozicioniranje marke turističke destinacije. Cilj neuromarketinškog istraživanja u turizmu je prepoznati elemente na kojima je moguće graditi relevantnu diferencijaciju marke turističke destinacije. Primjena neuromarketinga u ovoj sferi pretpostavlja drugačiji konceptualni pristup od klasičnog pristupa istraživanja tržišta u turizmu. Predmet istraživanja je vezan uz evaluaciju mogućnosti primjene alata neuromarketinga u sferi upravljanja markom turističke destinacije. Sukladno dostupnim nalazima rijetkih neuromarketinških istraživanja za potrebe komercijalizacije i upravljanja opipljivim proizvodima, pretpostavka je da alati neuromarketinga mogu osigurati vrijedne spoznaje u razumijevanju percepcije turističke marke. Pri tome je potrebno ocijeniti razinu njihove primjerenosti i primjenjivosti pojedinim potencijalnim problemima istraživanja. Ovo istraživanje je fokusirano isključivo na problematiku primjene u sferi upravljanja markom turističke destinacije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Zbornik se referira u WOS (CPCI) bazi podataka i CABI PUBLISHING- CAB DIRECT ; EBSCO-ECONLIT ; PROQUEST ; SSRN