Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781741

Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning


Šerić, Neven; Jurišić, Marijana; Petričević Duje
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 429-439 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 781741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning

Autori
Šerić, Neven ; Jurišić, Marijana ; Petričević Duje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015, 429-439

Skup
3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.05.2015. - 16.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
neuromarketing; positioning; tourism; brand; destination

Sažetak
Neuromarketing se kao novo područje marketinga razvija tijekom posljednjih desetak godina. Metode neuromarketinga danas prakticiraju tek rijetke globalne kompanije pri donošenju strateških odluka o upravljanju asortimanom opipljivih proizvoda. U turizmu je neuromarketing još uvijek rijetko eksperimentalno područje, što je bio poticaj za istraživanje. Obzirom na karakteristike turizma kao društvene pojave, pretpostavka je da neuromarketinška istraživanja tu mogu imati značajan potencijal u cilju optimizacije destinacijske ponude željenoj percepciji potencijalnih gostiju. Danas je odabir turističke destinacije i receptivnog subjekta posljedica kompleksnih analiza u svijesti i podsvijesti turista. Rast konkurencije turističkih destinacija potiče na inovativne pristupe u aktivnostima upravljanja markom. U tom kontekstu je definiran problem istraživanja - istražiti i argumentirati mogućnosti primjene neuromarketinga za efikasno pozicioniranje marke turističke destinacije. Cilj neuromarketinškog istraživanja u turizmu je prepoznati elemente na kojima je moguće graditi relevantnu diferencijaciju marke turističke destinacije. Primjena neuromarketinga u ovoj sferi pretpostavlja drugačiji konceptualni pristup od klasičnog pristupa istraživanja tržišta u turizmu. Predmet istraživanja je vezan uz evaluaciju mogućnosti primjene alata neuromarketinga u sferi upravljanja markom turističke destinacije. Sukladno dostupnim nalazima rijetkih neuromarketinških istraživanja za potrebe komercijalizacije i upravljanja opipljivim proizvodima, pretpostavka je da alati neuromarketinga mogu osigurati vrijedne spoznaje u razumijevanju percepcije turističke marke. Pri tome je potrebno ocijeniti razinu njihove primjerenosti i primjenjivosti pojedinim potencijalnim problemima istraživanja. Ovo istraživanje je fokusirano isključivo na problematiku primjene u sferi upravljanja markom turističke destinacije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Zbornik se referira u WOS (CPCI) bazi podataka i CABI PUBLISHING- CAB DIRECT ; EBSCO-ECONLIT ; PROQUEST ; SSRN



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven; Jurišić, Marijana; Petričević Duje
Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 429-439 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šerić, N., Jurišić, M. & Petričević Duje (2015) Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning. U: Janković, S. & Smočić Jurdana Dora (ur.)ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015.
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Juri\v{s}i\'{c}, Marijana}, editor = {Jankovi\'{c}, S. and Smo\v{c}i\'{c} Jurdana Dora}, year = {2015}, pages = {429-439}, keywords = {neuromarketing, positioning, tourism, brand, destination}, title = {Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning}, keyword = {neuromarketing, positioning, tourism, brand, destination}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Juri\v{s}i\'{c}, Marijana}, editor = {Jankovi\'{c}, S. and Smo\v{c}i\'{c} Jurdana Dora}, year = {2015}, pages = {429-439}, keywords = {neuromarketing, positioning, tourism, brand, destination}, title = {Neuromarketing potential for tourist destination brand positioning}, keyword = {neuromarketing, positioning, tourism, brand, destination}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font