Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781648

OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU


Penava Brekalo, Zvjezdana
OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU // Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO – EUROPSKI REALITETI / Brekao, Miljenk ; Banović-Markovska, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovska-Tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić ; Ivica ; Pieniažek-Marković ; Špoljar Vržina, Sanja ; Žužul, Ivana. (ur.).
Osijek : Zagreb: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 403-415 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 781648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU
(EDUCATION FOR SELF-MARKETING IN CROATIAN AND EUROPEAN CONTEXT)

Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO – EUROPSKI REALITETI / Brekao, Miljenk ; Banović-Markovska, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovska-Tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić ; Ivica ; Pieniažek-Marković ; Špoljar Vržina, Sanja ; Žužul, Ivana. - Osijek : Zagreb : Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014, 403-415

ISBN
978-953-7964-18-4

Skup
Međunarodni interdisciploinarni skup KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO – EUROPSKI REALITETI

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.03.2013. - 21.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Osobni marketing; marketing posloprimatelja; konkurentnost; model obrazovanja; osobni identitet.
(Personal marketing; job-seeker marketing; competitiveness; model of education; personal identity.)

Sažetak
U radu se obađuje fenomen obrazovanja koje utječe na stupanj zaposlenosti odnosno nezaposlenosti članova državne zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zvjezdana Penava Brekalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Penava Brekalo, Zvjezdana
OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU // Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO – EUROPSKI REALITETI / Brekao, Miljenk ; Banović-Markovska, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovska-Tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić ; Ivica ; Pieniažek-Marković ; Špoljar Vržina, Sanja ; Žužul, Ivana. (ur.).
Osijek : Zagreb: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 403-415 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Penava Brekalo, Z. (2014) OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU. U: Brekao, M., Banović-Markovska, A., Buntić, M., Čolić, S., Jakimovska-Tošić, M., Kramarić, Z., Musić, Ivica, Pieniažek-Marković, Špoljar Vržina, S. & Žužul, I. (ur.)Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO – EUROPSKI REALITETI.
@article{article, author = {Penava Brekalo, Zvjezdana}, year = {2014}, pages = {403-415}, keywords = {Osobni marketing, marketing posloprimatelja, konkurentnost, model obrazovanja, osobni identitet.}, isbn = {978-953-7964-18-4}, title = {OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING U HRVATSKOM I EUROPSKOM KONTEKSTU}, keyword = {Osobni marketing, marketing posloprimatelja, konkurentnost, model obrazovanja, osobni identitet.}, publisher = {Odjel za kulturologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Penava Brekalo, Zvjezdana}, year = {2014}, pages = {403-415}, keywords = {Personal marketing, job-seeker marketing, competitiveness, model of education, personal identity.}, isbn = {978-953-7964-18-4}, title = {EDUCATION FOR SELF-MARKETING IN CROATIAN AND EUROPEAN CONTEXT}, keyword = {Personal marketing, job-seeker marketing, competitiveness, model of education, personal identity.}, publisher = {Odjel za kulturologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font