Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781195

Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima


Simel, Sanja
Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 133-143 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 781195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima
(Positive orientation to education in pedagogical journals)

Autori
Simel, Sanja

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), Tematski broj; 133-143

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
pedagogijska teorija ; pedagoška praksa ; potencijali i talenti učenika ; samoaktualizacija ; svrha odgoja.
(pedagogical theory ; pedagigcal practice ; potential and talents of students ; self-actualization ; purpose of education)

Sažetak
Psihologijskim je istraživanjima utvrđeno da, ako želimo sretne učenike, ne trebamo im pomoći samo u rješavanju potencijalnih poteškoća, već se trebamo usmjeriti i na ono pozitivno što kod njih postoji, njihove potencijale i talente. Potrebno je i iz pedagogijske perspektive istražiti na što se najčešće usmjeravamo kod učenika. Stoga, svrha je ovog rada utvrditi zastupljenost pozitivne orijentacije u odgoju u hrvatskim znanstvenim pedagoškim časopisima, odnosno koliko se u pedagoškim istraživanjima posvećuje pozornosti učenikovim potencijalima i talentima te uvjetima za njihovo ostvarivanje, u odnosu na čestoću bavljenja odgojnim problemima i neutralno usmjerena istraživanja. Rezultati analize ukazuju na manjak istraživanja i teorijskih radova iz perspektive pozitivne orijentacije u odgoju te na potrebu za dubljim teorijskim i praktičnim promišljanjem samog pojma "pozitivna orijentacija u odgoju", koji ne ostaje više samo na razini odgojno-obrazovnog načela. Takvo promišljanje pojma s obzirom na pedagogijske pojmove može pridonijeti teorijskim spoznajama, ali i unaprijediti pedagošku praksu, što bi u konačnici moglo rezultirati češćim istraživanjem ovog, u pedagogiji, još uvijek zanemarenog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Sanja Simel Pranjić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Simel, Sanja
Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 133-143 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Simel, S. (2016) Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (Tematski broj), 133-143.
@article{article, author = {Simel, Sanja}, year = {2016}, pages = {133-143}, keywords = {pedagogijska teorija, pedago\v{s}ka praksa, potencijali i talenti u\v{c}enika, samoaktualizacija, svrha odgoja.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Pozitivna orijentacija u odgoju u pedago\v{s}kim \v{c}asopisima}, keyword = {pedagogijska teorija, pedago\v{s}ka praksa, potencijali i talenti u\v{c}enika, samoaktualizacija, svrha odgoja.} }
@article{article, author = {Simel, Sanja}, year = {2016}, pages = {133-143}, keywords = {pedagogical theory, pedagigcal practice, potential and talents of students, self-actualization, purpose of education}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Positive orientation to education in pedagogical journals}, keyword = {pedagogical theory, pedagigcal practice, potential and talents of students, self-actualization, purpose of education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font