Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781028

RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTIĆKE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA


Mauzner, Filip
RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTIĆKE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 781028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTIĆKE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA
(Development of cognitive abilities of kindergarten children by interactive applications)

Autori
Mauzner, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.10

Godina
2015

Stranica
50

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
kognitivne sposobnosti; djeca; aplikacija; dobne skupine; razvoj
(cognitive abilities; children; application; age groups; development)

Sažetak
Tema ovog rada je razvoj kognitivnih sposobnosti vrtićke djece interaktivnim aplikacijama. Sa razvojem tehnologije razvijaju se također igre i aplikacije namijenjene prijenosnim uređajima koje svakodnevno koristimo. Interaktivne igre i aplikacije sve se više uklapaju u naš svakodnevni ritam, većina njih se koriste u svrhu zabave. Njihov utjecaj na djecu je već zamjetan, djeca se rapidno navikavaju na uređaje i igre no upitno je koliko pozitivnog utjecaja to ima na njih. Aplikacije koje služe za razvoj djeteta su najčešće u obliku igara koje suptilno djecu uče nekim potrebitim znanjima. Aplikacije koje su djeci privlačne nisu nužno ograničene na dobnu skupinu. Aplikacije za razvoj djece trebaju pratiti razvojni program djeteta, omogućiti postepeni razvoj kognitivnih sposobnosti i usto ne predstavljati djetetu obavezu da je redovito koristi. Kroz praktični dio rada je izrađen prototip aplikacije za razvoj kognitivnih sposobnosti vrtićke djece dobne skupine od tri do četiri godine. Sadrži tri glavne kategorije u kojima se provjeravaju i razvijaju dječje kognitivne sposobnosti raspoznavanja i zaključivanja boja, brojeva, oblika i veličina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mauzner, Filip
RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTIĆKE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Mauzner, F. (2015) 'RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTIĆKE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mauzner, Filip}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {kognitivne sposobnosti, djeca, aplikacija, dobne skupine, razvoj}, title = {RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI VRTI\'{C}KE DJECE INTERAKTIVNIM APLIKACIJAMA}, keyword = {kognitivne sposobnosti, djeca, aplikacija, dobne skupine, razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mauzner, Filip}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {cognitive abilities, children, application, age groups, development}, title = {Development of cognitive abilities of kindergarten children by interactive applications}, keyword = {cognitive abilities, children, application, age groups, development}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font