Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781025

PRILAGODBA SUČELJA E-UČENJA


Rizvan, Zrinka
PRILAGODBA SUČELJA E-UČENJA, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 781025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRILAGODBA SUČELJA E-UČENJA
(Customizing the interface of E-LEARNING)

Autori
Rizvan, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.10

Godina
2015

Stranica
53

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; razvoj tehnologije; E-učenje; studenti; sučelje
(lifelong education; technology development; E-learning; students; interface)

Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje potreba je svakog pojedinca. Sistem učenja na daljinu se usavršavao s razvojem tehnologija. U početku su se za učenje koristili tiskani materijali. Razvoj tehnologije omogućio je uvođenje novih ʺpoučnihʺ medija. Popularnosti ovog oblika učenja uvelike su doprinijeli elektronski mediji, interaktivne računalne tehnologije i dinamičke Web stranice. Kako bi cjeloživotno učenje bilo dostupnije svima, ostvaruje se učenje na daljinu ili e-učenje. Ovakvo učenje kroz mnoge svoje oblike pruža snažnu podršku cjeloživotnom obrazovanju, a to se posebice odnosi na studentsku populaciju. Cilj ovog rada je kreirati sučelje za e-učenje koje bi bilo privlačno studentskoj populaciji, uzevši u obzir pretpostavku kako dobro dizajniran kolegij e-učenja može privući studente i uključiti ih u samostalan kreativan rad kao i pripremiti za cjeloživotno učenje. Ukazuje se na utjecaj novih medija i najnovijih informacijskih tehnologija na obrazovanje i njegovu intenzivnu transformaciju u komparativne oblike u okviru globalne ekonomije znanja i suvremenog informacijskog društva. Trenutno najpopularniji sustav za e-učenje koji se koristi diljem svijeta je Moodle. E- učenje napreduje velikom brzinom pogotovo u razvijenijim zemljama jer ima jako puno prednosti u odnosu na druge oblike učenja. Prisustvo ovakvog oblika učenja u budućnosti će zasigurno rasti i svi oni koji hoće biti u korak s razvojem kao aktivni članovi društva trebaju ga koristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rizvan, Zrinka
PRILAGODBA SUČELJA E-UČENJA, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Rizvan, Z. (2015) 'PRILAGODBA SUČELJA E-UČENJA', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rizvan, Zrinka}, year = {2015}, pages = {53}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, razvoj tehnologije, E-u\v{c}enje, studenti, su\v{c}elje}, title = {PRILAGODBA SU\v{C}ELJA E-U\v{C}ENJA}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, razvoj tehnologije, E-u\v{c}enje, studenti, su\v{c}elje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rizvan, Zrinka}, year = {2015}, pages = {53}, keywords = {lifelong education, technology development, E-learning, students, interface}, title = {Customizing the interface of E-LEARNING}, keyword = {lifelong education, technology development, E-learning, students, interface}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font