Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780750

Luksuzna marka destinacije


Dobra, Andreja
Luksuzna marka destinacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Luksuzna marka destinacije
(Luxury Destination Brand)

Autori
Dobra, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
luksuzna marka; marka destinacije; luksuzna marka destinacije; lojalnost potrošača; zadovoljstvo potrošača; predodžba o sebi
(Luxury brand; Destination brand; Luxury destination brand; Customer loyalty; Customer satisfaction; Self-image)

Sažetak
Razdoblje globalizacije, osim što je pridonijelo internacionalizaciji poslovanja, tehnološkom razvoju te pružanju informacija u realnom vremenu, ujedno je omogućilo veću mobilnost ljudi na globalnoj razini, što je u konačnici rezultiralo stvaranju potreba za novim proizvodima, uslugama i iskustvu. Jedne od industrija na koje su značajno utjecale globalne promjene su turizam i industrija luksuza. Uvidom u literaturu uviđena je potreba za postavljanjem novog koncepta, luksuzne marke destinacije, čiji temelji počivaju na sjedinjavanju komponenti luksuzne ponude i turizma, s ciljem zadovoljavanja potreba luksuznih potrošača koji su ujedno u ulozi turista. Tako je predloženo i temeljem teorije definirano osam čimbenika koji utječu na luksuznost marke destinacije. Također je predložen model koji osim navedenih čimbenika i njihovog utjecaja na luksuznost marke destinacije, ukazuje i na vezu između luksuznosti marke destinacije i lojalnost potrošača uz moderatorski utjecaj zadovoljstva i predodžbe o sebi. Kako bi se ispitao utjecaj varijabli u modelu provedeno je primarno istraživanje na uzorku ispitanika iz 16 zemalja. Rezultatima istraživanja ukazalo se na značaj pojedinih čimbenika u izgradnji luksuzne marke destinacije, kao i njezinog utjecaja na lojalnost potrošača uz moderatorski utjecaj zadovoljstva i predodžbe o sebi. Implikacije istraživanja značajne su za sve dionike koji posluju u industrijama luksuza i turizma, budući da objašnjavaju kako i u kojoj mjeri potrošači percipiraju i vrednuju pojedine čimbenike te kako se sukladno tome ponašaju i što u konačnici očekuju da im bude pruženo u luksuznoj turističkoj destinaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobra, Andreja
Luksuzna marka destinacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Dobra, A. (2015) 'Luksuzna marka destinacije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobra, Andreja}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {luksuzna marka, marka destinacije, luksuzna marka destinacije, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, predod\v{z}ba o sebi}, title = {Luksuzna marka destinacije}, keyword = {luksuzna marka, marka destinacije, luksuzna marka destinacije, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, predod\v{z}ba o sebi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobra, Andreja}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {Luxury brand, Destination brand, Luxury destination brand, Customer loyalty, Customer satisfaction, Self-image}, title = {Luxury Destination Brand}, keyword = {Luxury brand, Destination brand, Luxury destination brand, Customer loyalty, Customer satisfaction, Self-image}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font