Pregled bibliografske jedinice broj: 780748
Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada
Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 780748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada
(Impact of historical events on city brand image)
Autori
Dolić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
44
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
grad kao proizvod; marka grada; imidž marke grada; povijest; povijesna događanja; Drugi svjetski rat; Vukovar; Domovinski rat
(city as product; city brand; city brand image; history; historical events; World War II.; Vukovar; Homeland War)
Sažetak
Grad je proizvod koji je jedinstven i kojeg karakterizira nešto kompliciranije upravljanje markom. Na izgradnju imidža marke grada utječu gospodarski, politički, kulturno-povijesni i mnogi drugi čimbenici. Povijesna događanja su čimbenik koji ima snažan utjecaj na izgradnju imidža grada i često predstavljaju problem u izgradnji pozitivnog imidža grada. U Hrvatskoj taj problem ima grad Vukovar, koji je poznat po stradanjima iz Domovinskog rata i njegov imidž se često povezuje isključivo s tim događajima. Također, često se na njega gleda kao na grad žrtve i kao na grad heroj, tako da je teško odrediti ima li pozitivan ili negativan imidž.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija