Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780745

Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem


Dražić, Mirela
Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem
(Building Strong Brand Through Emotional Bond with Customer)

Autori
Dražić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
snažna marka; lojalnost potrošača; marka kao odraz osobnosti potrošača; emocionalna povezanost potrošača s markom; tržišna vrijednost marke
(strong brand; consumer loyalty; brand as reflection of consumers' personality; consumers' emotional connection with the brand; brand equity of a strong brand)

Sažetak
Diplomski rad je rezultat proučavanja domaće i strane znanstvene literature s područja marketinga vezano uz emocionalnu povezanost marke i potrošača. Radom se žele istražiti čimbenici koji utječu na izgradnju emocionalne povezanosti potrošača sa snažnom markom i kako ta povezanost utječe na kupovnu odluku potrošača. Marka će imati jedinstvene asocijacije u svijesti potrošača i jedinstvenu komunikaciju, što dovodi do stvaranja dugoročnog emocionalnog odnosa s potrošačima. Kada postoji podudarnost između osobnosti marke i potrošačeva izražavanja vlastite osobnosti, onda će odnos marke i potrošača biti sličan odnosu dvije osobe (dvoje prijatelja), jer se temelji na povjerenju i prisnosti. Ujedno će to dovesti i do toga da potrošači postanu lojalni korisnici te marke. Potrošači više kupovnih odluka donose na emocionalnoj nego na racionalnoj razini. Emocije su rezultat informacija koje potrošač prima preko osjetila: sluh, njuh, vid, okus i opip. Emocionalne reakcije potrošača imaju utjecaj na njihovo kupovno ponašanje, stoga je razumijevanje ponašanja potrošača temelj svih marketinških aktivnosti kao i razumijevanje procesa donošenja kupovne odluke. Snaga marke leži u uspješnoj priči koja se komunicira potrošačima i koja u njihovoj svijesti izaziva osjećaje i pozitivne asocijacije povezane s tom markom. Karakteristike snažnih marki su, između ostalih, percipirana razina kvalitete, povijest marke, jedinstvenost, unikatna promocija i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dražić, Mirela
Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Dražić, M. (2015) 'Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}i\'{c}, Mirela}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {sna\v{z}na marka, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, marka kao odraz osobnosti potro\v{s}a\v{c}a, emocionalna povezanost potro\v{s}a\v{c}a s markom, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, title = {Izgradnja sna\v{z}ne marke kroz emocionalnu povezanost s potro\v{s}a\v{c}em}, keyword = {sna\v{z}na marka, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, marka kao odraz osobnosti potro\v{s}a\v{c}a, emocionalna povezanost potro\v{s}a\v{c}a s markom, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}i\'{c}, Mirela}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {strong brand, consumer loyalty, brand as reflection of consumers' personality, consumers' emotional connection with the brand, brand equity of a strong brand}, title = {Building Strong Brand Through Emotional Bond with Customer}, keyword = {strong brand, consumer loyalty, brand as reflection of consumers' personality, consumers' emotional connection with the brand, brand equity of a strong brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font