Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780729

Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće


Nađ, Martina
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće
(Study of Y Generation Consumer Attitudes about the Global Apparel Brands)

Autori
Nađ, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
57

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
Y generacija; globalne marke; stavovi
(Y generation; global apparel brands; attitudes)

Sažetak
Danas smo suočeni s nezaustavljivom evolucijom, gdje promjene generacija postaju sve vidljivije. Ulazak nove generacije se može okarakterizirati kao dolazak tkz. generacije Y. Pred poduzetnicima, a znatno više pred marketinškim stručnjacima, stoji velik izazov za suočavanje s ovom potencijalnom skupinom potrošača. Taj pristup zahtjeva korištenje novih komunikacijskih puteva i optimalnih oblika komunikacije. Ovaj diplomski rad proučava generaciju Y te njihove glavne generacijske karakteristike, preferencije i stavove o globalnim markama odjeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nađ, Martina
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Nađ, M. (2015) 'Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Na\dj, Martina}, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {Y generacija, globalne marke, stavovi}, title = {Istra\v{z}ivanje stavova potro\v{s}a\v{c}a Y generacije o globalnim markama odje\'{c}e}, keyword = {Y generacija, globalne marke, stavovi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Na\dj, Martina}, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {Y generation, global apparel brands, attitudes}, title = {Study of Y Generation Consumer Attitudes about the Global Apparel Brands}, keyword = {Y generation, global apparel brands, attitudes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font