Pregled bibliografske jedinice broj: 780729
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 780729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće
(Study of Y Generation Consumer Attitudes about the Global Apparel Brands)
Autori
Nađ, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2015
Stranica
57
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
Y generacija; globalne marke; stavovi
(Y generation; global apparel brands; attitudes)
Sažetak
Danas smo suočeni s nezaustavljivom evolucijom, gdje promjene generacija postaju sve vidljivije. Ulazak nove generacije se može okarakterizirati kao dolazak tkz. generacije Y. Pred poduzetnicima, a znatno više pred marketinškim stručnjacima, stoji velik izazov za suočavanje s ovom potencijalnom skupinom potrošača. Taj pristup zahtjeva korištenje novih komunikacijskih puteva i optimalnih oblika komunikacije. Ovaj diplomski rad proučava generaciju Y te njihove glavne generacijske karakteristike, preferencije i stavove o globalnim markama odjeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija