Pregled bibliografske jedinice broj: 780728
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 780728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda
(Integration Of Country Image Elements In Product Brand Identity Development)
Autori
Marinić, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2015
Stranica
67
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
identitet zemlje; imidž zemlje; identitet marke proizvoda; imidž marke proizvoda; potrošač; Italija; Hrvatska
(country indentity; country image; product brand identity; product brand image; customer; Italy; Croatia)
Sažetak
Imidž zemlje često je istraživan u aspektu korištenja istoga kao informacije tijekom evaluacijskog procesa potrošača. Međutim, relevantan je aspekt integriranosti karakteristika imidža zemlje u identitetima marki proizvoda. Upravo zbog toga cilj ovoga rada je doprinijeti teorijskim okvirom i empirijskim nalazima načine i razloge zašto i kada integrirati elemente imidža određene zemlje u identitetu marke proizvoda. Istraživanje ovog rada koncipirano je kroz dva dijela gdje ono prikazuje kakav je utjecaj razine prepoznatljivosti imidža zemlje na razinu integracije elemenata istoga u identitetima marki proizvoda, ali i kolika je zaista prepoznatljivost već integriranih elemenata imidža zemlje u određenim markama proizvodima među potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija