Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780728

Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda


Marinić, Milena
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda
(Integration Of Country Image Elements In Product Brand Identity Development)

Autori
Marinić, Milena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
67

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
identitet zemlje; imidž zemlje; identitet marke proizvoda; imidž marke proizvoda; potrošač; Italija; Hrvatska
(country indentity; country image; product brand identity; product brand image; customer; Italy; Croatia)

Sažetak
Imidž zemlje često je istraživan u aspektu korištenja istoga kao informacije tijekom evaluacijskog procesa potrošača. Međutim, relevantan je aspekt integriranosti karakteristika imidža zemlje u identitetima marki proizvoda. Upravo zbog toga cilj ovoga rada je doprinijeti teorijskim okvirom i empirijskim nalazima načine i razloge zašto i kada integrirati elemente imidža određene zemlje u identitetu marke proizvoda. Istraživanje ovog rada koncipirano je kroz dva dijela gdje ono prikazuje kakav je utjecaj razine prepoznatljivosti imidža zemlje na razinu integracije elemenata istoga u identitetima marki proizvoda, ali i kolika je zaista prepoznatljivost već integriranih elemenata imidža zemlje u određenim markama proizvodima među potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinić, Milena
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Marinić, M. (2015) 'Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marini\'{c}, Milena}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {identitet zemlje, imid\v{z} zemlje, identitet marke proizvoda, imid\v{z} marke proizvoda, potro\v{s}a\v{c}, Italija, Hrvatska}, title = {Integriranost elemenata imid\v{z}a zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda}, keyword = {identitet zemlje, imid\v{z} zemlje, identitet marke proizvoda, imid\v{z} marke proizvoda, potro\v{s}a\v{c}, Italija, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marini\'{c}, Milena}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {country indentity, country image, product brand identity, product brand image, customer, Italy, Croatia}, title = {Integration Of Country Image Elements In Product Brand Identity Development}, keyword = {country indentity, country image, product brand identity, product brand image, customer, Italy, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font