Pregled bibliografske jedinice broj: 780725
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 780725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj
(Customer Loyalty to Coffee Brands in Republic of Croatia)
Autori
Kos, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2015
Stranica
59
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; lojalnost potrošača; lojalnost marki; razine lojalnosti; faze lojalnosti; čimbenici lojalnosti
(brand equity; customer loyalty; brand loyalty; levels of loyalty; phases of loyalty; factors affecting loyalty)
Sažetak
Ovim radom prikazan je koncept lojalnosti kao dio tržišne vrijednosti marke. U radu se pojmovno definira lojalnost, sagledavaju se načini mjerenja lojalnosti, objašnjavaju razine lojalnosti i definiraju faze koje sačinjavaju lojalnost kod potrošača. U radu se također predstavljaju najvažniji čimbenici koji utječu na izgradnju potrošačeve lojalnosti prema određenoj marki ili proizvodu. Nakon teorijskog dijela provodi se primarno istraživanje o lojalnosti hrvatskih potrošača marki kave. Na kraju rada donose se najvažniji zaključci na temelju provedenog teorijskog i empirijskog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija