Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780725

Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj


Kos, Antonija
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj
(Customer Loyalty to Coffee Brands in Republic of Croatia)

Autori
Kos, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
59

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; lojalnost potrošača; lojalnost marki; razine lojalnosti; faze lojalnosti; čimbenici lojalnosti
(brand equity; customer loyalty; brand loyalty; levels of loyalty; phases of loyalty; factors affecting loyalty)

Sažetak
Ovim radom prikazan je koncept lojalnosti kao dio tržišne vrijednosti marke. U radu se pojmovno definira lojalnost, sagledavaju se načini mjerenja lojalnosti, objašnjavaju razine lojalnosti i definiraju faze koje sačinjavaju lojalnost kod potrošača. U radu se također predstavljaju najvažniji čimbenici koji utječu na izgradnju potrošačeve lojalnosti prema određenoj marki ili proizvodu. Nakon teorijskog dijela provodi se primarno istraživanje o lojalnosti hrvatskih potrošača marki kave. Na kraju rada donose se najvažniji zaključci na temelju provedenog teorijskog i empirijskog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kos, Antonija
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kos, A. (2015) 'Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos, Antonija}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, lojalnost marki, razine lojalnosti, faze lojalnosti, \v{c}imbenici lojalnosti}, title = {Lojalnost potro\v{s}a\v{c}a markama kave u Republici Hrvatskoj}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, lojalnost marki, razine lojalnosti, faze lojalnosti, \v{c}imbenici lojalnosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos, Antonija}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {brand equity, customer loyalty, brand loyalty, levels of loyalty, phases of loyalty, factors affecting loyalty}, title = {Customer Loyalty to Coffee Brands in Republic of Croatia}, keyword = {brand equity, customer loyalty, brand loyalty, levels of loyalty, phases of loyalty, factors affecting loyalty}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font