Pregled bibliografske jedinice broj: 780019
Implementacija strategije troškovnog vodstva na primjeru agencije za vjenčanja
Implementacija strategije troškovnog vodstva na primjeru agencije za vjenčanja, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 780019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija strategije troškovnog vodstva na primjeru agencije za vjenčanja
(Implementation of the strategy of cost leadership in the example of the agency for the wedding)
Autori
Buljat , Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.06
Godina
2015
Stranica
30
Mentor
Mencer , Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić , Valentina
Ključne riječi
konkurentske prednosti; istraživanje tržišta; instrument istraživanja
(competitive advantages; market research; survey instrument)
Sažetak
Svake godine RH bilježi pad broja sklopljenih brakova, te rast broja rastavljenih brakova. Razlog tome vjerojatno je ekonomska situacija u zemlji i u svijetu, te je statistički gledano broj sklopljenih brakova u 2013. godini bio 19.169 naprema 23.140 u 2007.godini. U drugoj polovici 20.stoljeća raste popularnost agencija za organizaciju vjenčanja, naročito na zapadnoeuropskom i američkom tržištu. U RH prve agencije za organizaciju vjenčanja pojavile su se krajem 1990.-ih, a jedna od njih je i "Amor", koja djeluje na području Primorsko - Goranske županije, ali i šire. Turbulentno, dinamično i promjenjivo okruženje u kojem posluju agencije za vjenčanja uvelike otežava njihov rad i put ka uspjehu. Menadžeri moraju biti hitri, kreativni i inovativni, ali prije svega moraju imati formuliranu, preciziranu i dobro razrađenu poslovnu strategiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka