Pregled bibliografske jedinice broj: 779569
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 12-12 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 779569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja
(Contradictions of contemporary childhood in the context of early childhood education)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
/ - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 12-12
ISBN
978-953-175-575-7
Skup
Znanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
djetinjstvo; djeca; proturječnosti; teorijski pristupi; politike djetinjstva; stvarnost djetinjstva; rani odgoj i obrazovanje
(childhood; children; contradictions; theoretical approaches; childhood policies; childhood reality; early childhood education)
Sažetak
U radu se prezentiraju i kritički promišljaju suvremeni teorijski pristupi, politike i prakse djetinjstva na primjeru ranog odgoja i obrazovanja. Fokus je na zamijećenim proturječnostima: agentnost vs. socijalna strukturiranost, kritičnost vs. normativnost, participacija vs. zaštita, autonomija vs. konformizam kako bi se dobio opći uvid u suvremene teorijske pristupe, politike i prakse djetinjstva. Opći uvid kao konceptualni okvir za interdisciplinarni dijalog u svrhu međusobnog razumijevanja. Nadalje, kao pretpostavka rekonstrukcije dominantnih teorijskih, političkih diskursa o djetinjstvu kao socijalno-kulturnoj instituciji i institucijama djetinjstva te promjena u praksama ranog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija