Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779569

Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja


Babić, Nada
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 12-12 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 779569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja
(Contradictions of contemporary childhood in the context of early childhood education)

Autori
Babić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 12-12

ISBN
978-953-175-575-7

Skup
Znanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
djetinjstvo; djeca; proturječnosti; teorijski pristupi; politike djetinjstva; stvarnost djetinjstva; rani odgoj i obrazovanje
(childhood; children; contradictions; theoretical approaches; childhood policies; childhood reality; early childhood education)

Sažetak
U radu se prezentiraju i kritički promišljaju suvremeni teorijski pristupi, politike i prakse djetinjstva na primjeru ranog odgoja i obrazovanja. Fokus je na zamijećenim proturječnostima: agentnost vs. socijalna strukturiranost, kritičnost vs. normativnost, participacija vs. zaštita, autonomija vs. konformizam kako bi se dobio opći uvid u suvremene teorijske pristupe, politike i prakse djetinjstva. Opći uvid kao konceptualni okvir za interdisciplinarni dijalog u svrhu međusobnog razumijevanja. Nadalje, kao pretpostavka rekonstrukcije dominantnih teorijskih, političkih diskursa o djetinjstvu kao socijalno-kulturnoj instituciji i institucijama djetinjstva te promjena u praksama ranog odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 12-12 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Babić, N. (2015) Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja. U: Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {2015}, pages = {12-12}, keywords = {djetinjstvo, djeca, proturje\v{c}nosti, teorijski pristupi, politike djetinjstva, stvarnost djetinjstva, rani odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-175-575-7}, title = {Proturje\v{c}nosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja}, keyword = {djetinjstvo, djeca, proturje\v{c}nosti, teorijski pristupi, politike djetinjstva, stvarnost djetinjstva, rani odgoj i obrazovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {2015}, pages = {12-12}, keywords = {childhood, children, contradictions, theoretical approaches, childhood policies, childhood reality, early childhood education}, isbn = {978-953-175-575-7}, title = {Contradictions of contemporary childhood in the context of early childhood education}, keyword = {childhood, children, contradictions, theoretical approaches, childhood policies, childhood reality, early childhood education}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font