Pregled bibliografske jedinice broj: 779430
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 76-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 779430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu
(Creativitiy stimulation and development in hearing and/or speech impaired children in educational process)
Autori
Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza , Katarina ; Bakota, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse
/ Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 76-79
ISBN
978-953-175-575-7
Skup
Znanstveno-stručni skup Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
verbotonalna metoda ; kreativnost ; djeca oštećena sluha i/ili govora
(verbotonal method ; creativitiy ; hearing and/or speech impaired children)
Sažetak
Brojna istraživanja pokazuju da su djeca s teškoćama kreativna i darovita kao i djeca bez teškoća. Postoje metode kojima se kreativnost kod djece s teškoćama može potaknuti i/ili osvijestiti afiniteti ili čak darovitost, a time istovremeno jačati kognitivne, psihičke, jezično-govorne, taktilne, vizualne, senzorne i motoričke sposobnosti. Osobita važnost poticanja kreativnosti je u tome da učenici s teškoćama razvijaju pozitivan stav prema sebi, ali i okolina takvu djecu doživljava na potpuno drugačiji način - više nije u prvom planu teškoća, već naprotiv, djetetova sposobnost. Učitelji ili rehabilitatori koji ih vode u tom procesu, upoznaju ih sa svojima sposobnostima. Verbotonalna metoda sa svojim postupcima u procesu rehabilitacije djece s teškoćama u slušanju i govoru u Poliklinici SUVAG potiče dijete da koristi sve svoje potencijale kako bi izgradilo što kvalitetniju komunikaciju s okolinom ali i da istovremeno razvije kreativnosti, neki i darovitosti. U radu će se pokazati postupci i dometi učenika oštećena sluha i/ili govora koji se rehabilitiraju po verbotonalnoj metodi i školuju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG prije uključivana u redovite škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG