Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779430

Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu


Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza , Katarina; Bakota, Koraljka
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 76-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 779430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu
(Creativitiy stimulation and development in hearing and/or speech impaired children in educational process)

Autori
Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza , Katarina ; Bakota, Koraljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 76-79

ISBN
978-953-175-575-7

Skup
Znanstveno-stručni skup Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
verbotonalna metoda ; kreativnost ; djeca oštećena sluha i/ili govora
(verbotonal method ; creativitiy ; hearing and/or speech impaired children)

Sažetak
Brojna istraživanja pokazuju da su djeca s teškoćama kreativna i darovita kao i djeca bez teškoća. Postoje metode kojima se kreativnost kod djece s teškoćama može potaknuti i/ili osvijestiti afiniteti ili čak darovitost, a time istovremeno jačati kognitivne, psihičke, jezično-govorne, taktilne, vizualne, senzorne i motoričke sposobnosti. Osobita važnost poticanja kreativnosti je u tome da učenici s teškoćama razvijaju pozitivan stav prema sebi, ali i okolina takvu djecu doživljava na potpuno drugačiji način - više nije u prvom planu teškoća, već naprotiv, djetetova sposobnost. Učitelji ili rehabilitatori koji ih vode u tom procesu, upoznaju ih sa svojima sposobnostima. Verbotonalna metoda sa svojim postupcima u procesu rehabilitacije djece s teškoćama u slušanju i govoru u Poliklinici SUVAG potiče dijete da koristi sve svoje potencijale kako bi izgradilo što kvalitetniju komunikaciju s okolinom ali i da istovremeno razvije kreativnosti, neki i darovitosti. U radu će se pokazati postupci i dometi učenika oštećena sluha i/ili govora koji se rehabilitiraju po verbotonalnoj metodi i školuju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG prije uključivana u redovite škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza , Katarina; Bakota, Koraljka
Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 76-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Dulčić, A., Pavičić Dokoza , K. & Bakota, K. (2015) Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu. U: Maleš, D., Širanović, A. & Višnjić Jevtić, A. (ur.)Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse.
@article{article, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka}, year = {2015}, pages = {76-79}, keywords = {verbotonalna metoda, kreativnost, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora}, isbn = {978-953-175-575-7}, title = {Poticanje i razvijanje kreativnosti djece o\v{s}te\'{c}ena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu}, keyword = {verbotonalna metoda, kreativnost, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka}, year = {2015}, pages = {76-79}, keywords = {verbotonal method, creativitiy, hearing and/or speech impaired children}, isbn = {978-953-175-575-7}, title = {Creativitiy stimulation and development in hearing and/or speech impaired children in educational process}, keyword = {verbotonal method, creativitiy, hearing and/or speech impaired children}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font