Pregled bibliografske jedinice broj: 779259
Komparativna analiza upotrebe ICT-a u predškolskim ustanovama – Hrvatska, Grčka i Kina
Komparativna analiza upotrebe ICT-a u predškolskim ustanovama – Hrvatska, Grčka i Kina, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 779259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza upotrebe ICT-a u predškolskim ustanovama – Hrvatska, Grčka i Kina
(Coomparative analysis of ICT usage in preschool institutions - Croatia, Greece and China)
Autori
Kanjuo, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
29
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
rani odgoj i obrazovanje; djeca predškolske dobi; računala; ICT; analiza; pozitivni i negativni učinci; predškolski sustavi
(early education; preschool children; computers; ICT; analysis; positive and negative effects; preschool systems)
Sažetak
Rani odgoj i obrazovanje važan je čimbenik u djetetovu životu i nužno je istaknuti njegovu važnost i potrebu za ulaganjem u predškolski sustav, jer je nemoguće da on održi svoju kvalitetu ukoliko ga se ne mijenja i nadograđuje u skladu s izazovima novoga doba. Jedan od tih izazova je ICT i njegov sve brži napredak. Svrha ovog rada je prikaz uporabe računala u predškolskim ustanovama, te razlozi uporabe istog od strane djece predškolske dobi kao i pozitivni te negativni učinci koje ono može imati. Kroz prikaz predškolskih sustava pojedinih zemalja svijeta i Hrvatske, biti će istaknuto koliko se važnosti samom predškolskom obrazovanju pridaje, a samim time i radi na njegovu poboljšanju. Komparativnom analizom uporabe računala zaokružiti će se cjelokupan sustav predškolskog odgoja sa problemom integracije ICT-a u predškolske ustanove u Grčkoj, Kini i Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija