Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779256

Računalna igra kao didaktički element u osnovnom obrazovanju


Horvat, Petra
Računalna igra kao didaktički element u osnovnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 779256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalna igra kao didaktički element u osnovnom obrazovanju
(Digital game as a didactic element in elementary education)

Autori
Horvat, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2015

Stranica
72

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
igra; multimedijska didaktika; novi mediji; osnovno obrazovanje; računalna igra
(digital game; elementary education; game; multimedia didactics; new media)

Sažetak
U današnjem svijetu gotovo je nezamislivo živjeti bez upotrebe novih medija. Većina ljudi u svakodnevnom je dodiru s više vrsta medija pa bismo mogli reći da su mediji kao takvi postali sastavni dio života svakoga od nas. Djeca se s medijima upoznaju u vrlo ranoj dobi, a s obzirom da brzo uče, brzo se uspijevaju i snaći na pojedinim medijima. Došla su vremena kad djeca često znaju više od roditelja ili učitelja i kad je važno biti kompetentan za rad s medijima i razviti kritičku svijest u odnosu na medije. Medijski odgoj brine o tome da pojedinci, uključujući odrasle i djecu, znaju kritički razmišljati o medijima i selektirati sadržaje medija koliko god je to moguće. Istraživanja su pokazala da velik broj kućanstava posjeduje računalo, diljem svijeta, ali i Hrvatske, a gotovo svatko tko posjeduje računalo barem je jednom u životu igrao računalnu igru. Djeca i mladež najlakše uče kroz igru, a u dobu u kojem živimo najbliži oblik igre djeci i mladima upravo je računalna igra. Djeca lakše uče ako se u nastavi koriste primjeri iz stvarnog života i stvarnih situacija pa je tako poželjno napustiti neke od principa tradicionalne nastave te prihvatiti nove oblike učenja i nove medije koje možemo koristiti kako bismo djeci omogućili učenje kroz igru i kroz zabavu. Učitelj je vrlo važna osoba u životu djeteta i na njemu je da nastavu učini zanimljivom, primjerenom i učinkovitom. Kako bismo saznali mišljenje budućih učitelja o računalnim igrama u nastavi, provedeno je istraživanje na Učiteljskom fakultetu u Čakovcu. Istraživanje je uključivalo studente prve, treće i pete studijske godine učiteljskog studija (N = 136 ). Statističkom obradom podataka pokazalo se da velik broj budućih učitelja uopće nije u dodiru s računalnim igrama i da velik broj njih vrlo rijetko ili nikad ne igra računalne igre obrazovnog karaktera. Također, istraživanje je pokazalo da je mali broj budućih učitelja upoznat s mogućnošću učenja pomoću računalnih igara (eng. game based learning).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
SCHOOL4NET-GEN

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Petra
Računalna igra kao didaktički element u osnovnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Horvat, P. (2015) 'Računalna igra kao didaktički element u osnovnom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Petra}, year = {2015}, pages = {72}, keywords = {igra, multimedijska didaktika, novi mediji, osnovno obrazovanje, ra\v{c}unalna igra}, title = {Ra\v{c}unalna igra kao didakti\v{c}ki element u osnovnom obrazovanju}, keyword = {igra, multimedijska didaktika, novi mediji, osnovno obrazovanje, ra\v{c}unalna igra}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Petra}, year = {2015}, pages = {72}, keywords = {digital game, elementary education, game, multimedia didactics, new media}, title = {Digital game as a didactic element in elementary education}, keyword = {digital game, elementary education, game, multimedia didactics, new media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font