Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779196

Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada


Vuković , Ines
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 779196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada
(The role of feature films in the promotion of the state, region and city)

Autori
Vuković , Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
72

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
promocija u sustavu marketinga; osnove promocije; vrste promocije; promocija gradova
(promotion of the system of marketing; promotion basics; types of promotion; promotion of cities)

Sažetak
Promocija je komunikacijsko marketinški proces u kojem se definira što neki subjekt jest, što ga razlikuje od drugih, koje su njegove prednosti i kakvu vrijednost predstavlja potrošaču. To je proces isticanja, privlačenja, pozornosti , stvaranja emocija , uvjeravanje, te na kraju dobivanje udjela svijesti potrošača. Istraživački problem je usmjeren na film kao snažno promotivno sredstvo, te podrazumijeva utjecaj igranog filma na stvaranje vlastitog identiteta i promoviranje turističke destinacije u vezi sa stavom i ponašanjem potrošača. Svrha istraživanja u radu je pobliže upoznati značaj i važnost filma kao oblika turističke promocije destinacije, na primjeru grada Dubrovnika. Cilj ovog istraživanja bio bi ispitati moguć utjecaj vizualnih informacija kroz igrani film na vrijednosti ili države, ispitati utjecaj krozfilm na promociju vlastite zemlje i ponašanje potrošača, odnosno turista. Dodatnim turističkim programima i posebnim aranžmanima i ponudama dokazana je hipoteza da je pozitivan utjecaj filma na turizam grada Dubrovnika i povećanje turista na autentičnim filmskim lokacijama, te da se stvaranjem turističkih ponuda zadržavaju ljubitelji filma/serije i da se rado opet vraćaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuković , Ines
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Vuković , I. (2015) 'Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {72}, keywords = {promocija u sustavu marketinga, osnove promocije, vrste promocije, promocija gradova}, title = {Uloga igranog filma u promociji dr\v{z}ave , regije i grada}, keyword = {promocija u sustavu marketinga, osnove promocije, vrste promocije, promocija gradova}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {72}, keywords = {promotion of the system of marketing, promotion basics, types of promotion, promotion of cities}, title = {The role of feature films in the promotion of the state, region and city}, keyword = {promotion of the system of marketing, promotion basics, types of promotion, promotion of cities}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font