Pregled bibliografske jedinice broj: 779196
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 779196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga igranog filma u promociji države , regije i grada
(The role of feature films in the promotion of the state, region and city)
Autori
Vuković , Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
72
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
promocija u sustavu marketinga; osnove promocije; vrste promocije; promocija gradova
(promotion of the system of marketing; promotion basics; types of promotion; promotion of cities)
Sažetak
Promocija je komunikacijsko marketinški proces u kojem se definira što neki subjekt jest, što ga razlikuje od drugih, koje su njegove prednosti i kakvu vrijednost predstavlja potrošaču. To je proces isticanja, privlačenja, pozornosti , stvaranja emocija , uvjeravanje, te na kraju dobivanje udjela svijesti potrošača. Istraživački problem je usmjeren na film kao snažno promotivno sredstvo, te podrazumijeva utjecaj igranog filma na stvaranje vlastitog identiteta i promoviranje turističke destinacije u vezi sa stavom i ponašanjem potrošača. Svrha istraživanja u radu je pobliže upoznati značaj i važnost filma kao oblika turističke promocije destinacije, na primjeru grada Dubrovnika. Cilj ovog istraživanja bio bi ispitati moguć utjecaj vizualnih informacija kroz igrani film na vrijednosti ili države, ispitati utjecaj krozfilm na promociju vlastite zemlje i ponašanje potrošača, odnosno turista. Dodatnim turističkim programima i posebnim aranžmanima i ponudama dokazana je hipoteza da je pozitivan utjecaj filma na turizam grada Dubrovnika i povećanje turista na autentičnim filmskim lokacijama, te da se stvaranjem turističkih ponuda zadržavaju ljubitelji filma/serije i da se rado opet vraćaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)