Pregled bibliografske jedinice broj: 779171
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 779171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta
(Impulsive buying of clothes)
Autori
Škutin, Vilijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
kupovno ponašanje potrošača; obilježja kupovine; impulzivna kupovina
(buying behavior of consumers; features shopping; impulse buy)
Sažetak
Suprotno konvencionalnoj teoriji, potrošači ne kupuju proizvode samo radi zadovoljenja osnovnih potreba, već i radi osjećaja koji taj proizvod u njima pobuđuje, njegovog simboličkog značenja ili zabave. Odjevni predmeti vrlo su često podložni impulzivnoj kupnji. Pomoću njih pojedinci mogu samostalno kreirati vlastiti imidž, izraziti svoje stavove, životni stil, osjećaje i karakter. Temeljna svrha rada je detaljnije objasniti kupovno ponašanje potrošača s naglaskom na fenomen impulzivne kupovine. Zatim, uvidjeti koji od odabranih čimbenika i hedonističkih kupovnih motivacija mogu imati najveći utjecaj na impulzivnu kupovinu odjevnim predmeta. Promatrajući čimbenike od potencijalnog utjecaja na impulzivnost, potrošači veliki dio svoje kupovine provedu u traženju popusta i akcija. Odjevni predmeti su redovito na sniženjima u mnogim prodavaonicama što povećava vjerojatnost impulzivne kupnje. Za poticanje impulzivnosti, vrlo je važan i izgled prodajnog prostora i izloga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)