Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779171

Impulzivna kupovina odjevnih predmeta


Škutin, Vilijana
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 779171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta
(Impulsive buying of clothes)

Autori
Škutin, Vilijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
kupovno ponašanje potrošača; obilježja kupovine; impulzivna kupovina
(buying behavior of consumers; features shopping; impulse buy)

Sažetak
Suprotno konvencionalnoj teoriji, potrošači ne kupuju proizvode samo radi zadovoljenja osnovnih potreba, već i radi osjećaja koji taj proizvod u njima pobuđuje, njegovog simboličkog značenja ili zabave. Odjevni predmeti vrlo su često podložni impulzivnoj kupnji. Pomoću njih pojedinci mogu samostalno kreirati vlastiti imidž, izraziti svoje stavove, životni stil, osjećaje i karakter. Temeljna svrha rada je detaljnije objasniti kupovno ponašanje potrošača s naglaskom na fenomen impulzivne kupovine. Zatim, uvidjeti koji od odabranih čimbenika i hedonističkih kupovnih motivacija mogu imati najveći utjecaj na impulzivnu kupovinu odjevnim predmeta. Promatrajući čimbenike od potencijalnog utjecaja na impulzivnost, potrošači veliki dio svoje kupovine provedu u traženju popusta i akcija. Odjevni predmeti su redovito na sniženjima u mnogim prodavaonicama što povećava vjerojatnost impulzivne kupnje. Za poticanje impulzivnosti, vrlo je važan i izgled prodajnog prostora i izloga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škutin, Vilijana
Impulzivna kupovina odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Škutin, V. (2015) 'Impulzivna kupovina odjevnih predmeta', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kutin, Vilijana}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, obilje\v{z}ja kupovine, impulzivna kupovina}, title = {Impulzivna kupovina odjevnih predmeta}, keyword = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, obilje\v{z}ja kupovine, impulzivna kupovina}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kutin, Vilijana}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {buying behavior of consumers, features shopping, impulse buy}, title = {Impulsive buying of clothes}, keyword = {buying behavior of consumers, features shopping, impulse buy}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font