Pregled bibliografske jedinice broj: 779162
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 779162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača
(The effect of fast food advertising on consumer behavior)
Autori
Pamić , Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
07.07
Godina
2015
Stranica
69
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
oglašavanje kao vrsta promocije; važnost razumijevanja ponašanja potrošača; oglašavanje brze hrane i pretilost
(advertising as a kind of promotion; the importance of understanding consumer behavior; advertising fast food and obesity)
Sažetak
Proizvoditi dobar proizvod sa pristupačnom cijenom danas više nje dovoljno kako bi poduzeće ostvarilo svoj uspjeh na tržištu. Gotovo od presudne je važnosti efikasna komunikacija poduzeća s atržištem gdje glavnu uloga za poduzeće ima saznanje o načinima kako potencijalni kupci formiraju svoje znanje o proizvodima. Razvoj tehnologije omogućio je širenje granica čovjekovih vidika, te izvor informacija za kupca više nije sam proizvod za sebe, već poduzeća moraju iskoristiti široke mogućnosti niza promotivnih aktivnosti. Predmet istraživanja je utvrditi utjecaj oglašavanja na ponašanja potrošača, posebice kada se radi o oglašavanju brze hrane, sa osvrtom na rastući trend pretilosti, kako u RH tako i u svijetu. Svrha i ciljevi rada su ponajprije objasniti osnovne pojmove vezane za oglašavanje, i razumjeti njegovu ulogu u cjelokupnoj tržišnoj komunikaciji. Pretilost se javlja kao posljedica prekomjerne težine nastala uslijed dužeg vremenskog konzumiranja brze hrane te postaje jedan od vodećih problema u svijetu. Posebno ugrožena dob su djeca i mladi. Preko oglašivačkih medija se utječe na ponašanje potrošača u smislu da oni prihvaćaju ponudu brze hrane, reagriraju kupnjom i konzumiranjem proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)