Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779162

Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača


Pamić , Tina
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 779162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača
(The effect of fast food advertising on consumer behavior)

Autori
Pamić , Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
07.07

Godina
2015

Stranica
69

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
oglašavanje kao vrsta promocije; važnost razumijevanja ponašanja potrošača; oglašavanje brze hrane i pretilost
(advertising as a kind of promotion; the importance of understanding consumer behavior; advertising fast food and obesity)

Sažetak
Proizvoditi dobar proizvod sa pristupačnom cijenom danas više nje dovoljno kako bi poduzeće ostvarilo svoj uspjeh na tržištu. Gotovo od presudne je važnosti efikasna komunikacija poduzeća s atržištem gdje glavnu uloga za poduzeće ima saznanje o načinima kako potencijalni kupci formiraju svoje znanje o proizvodima. Razvoj tehnologije omogućio je širenje granica čovjekovih vidika, te izvor informacija za kupca više nije sam proizvod za sebe, već poduzeća moraju iskoristiti široke mogućnosti niza promotivnih aktivnosti. Predmet istraživanja je utvrditi utjecaj oglašavanja na ponašanja potrošača, posebice kada se radi o oglašavanju brze hrane, sa osvrtom na rastući trend pretilosti, kako u RH tako i u svijetu. Svrha i ciljevi rada su ponajprije objasniti osnovne pojmove vezane za oglašavanje, i razumjeti njegovu ulogu u cjelokupnoj tržišnoj komunikaciji. Pretilost se javlja kao posljedica prekomjerne težine nastala uslijed dužeg vremenskog konzumiranja brze hrane te postaje jedan od vodećih problema u svijetu. Posebno ugrožena dob su djeca i mladi. Preko oglašivačkih medija se utječe na ponašanje potrošača u smislu da oni prihvaćaju ponudu brze hrane, reagriraju kupnjom i konzumiranjem proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pamić , Tina
Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pamić , T. (2015) 'Utjecaj oglašavanja brze hrane na ponašanje potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pami\'{c}, Tina}, year = {2015}, pages = {69}, keywords = {ogla\v{s}avanje kao vrsta promocije, va\v{z}nost razumijevanja pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje brze hrane i pretilost}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja brze hrane na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {ogla\v{s}avanje kao vrsta promocije, va\v{z}nost razumijevanja pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje brze hrane i pretilost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pami\'{c}, Tina}, year = {2015}, pages = {69}, keywords = {advertising as a kind of promotion, the importance of understanding consumer behavior, advertising fast food and obesity}, title = {The effect of fast food advertising on consumer behavior}, keyword = {advertising as a kind of promotion, the importance of understanding consumer behavior, advertising fast food and obesity}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font