Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779158

Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača


Denona, Sandra
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 779158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača
(The impact of packaging design on the perception and consumer behavior)

Autori
Denona, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
52

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
značaj i osnovne funkcije ambalaže; ambalaža kao tihi prodavač; jana-voda s porukom
(the importance and basic functions of packaging; packaging as a silent salesman; jana-water with a message)

Sažetak
Dok se u prošlosti najveća pažnja posvećivala razvijanju zaštitne funkcije ambalaže, danas se situacija sve više mijenja pa se kupci na tržištu tokom kupnje susreću mnoštvom proizvoda različitih oblika, boja, materijala i općenito dizajna. Došlo je vrijeme kada je ambalaža postala ključno sredstvo komunikacije s potrošačem. Ona više ne predstavlja samo način na koji će se proizvod zaštititi već predstavlja i sma proizvod i izdvaja ga među mnoštvom konkurentskih proizvoda na polici. Problem rada ogleda se u tome da je tržište i dalje zasićeno proizvodima čiji je dizajn ambalaže već godinma isti te time zastarijeva i odvlači kupce. Danas dizajn proizvoda postaje dio proizvoda te nastoji privući i zainteresirati potrošače. Poduzeća trebaju razumijeti prednosti ambalaže koje im ona može pružiti na konkurentskom tržištu. Kroz ovaj rad dokazana je hipoteza da je ambalaža snažno sredstvo promocije koje diferencira i odvaja proizvod od konkurencije i pruža mogućnost poduzeću stvaranja strateške prednosti. Dizaj ambalaže i unutarnji čimbenici povezani su na način da kreator ambalaže dobro upotrijebi elemente koji čine samu ambalažu i time pokuša djelovati na percepciju potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Denona, Sandra
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Denona, S. (2015) 'Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Denona, Sandra}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {zna\v{c}aj i osnovne funkcije ambala\v{z}e, ambala\v{z}a kao tihi prodava\v{c}, jana-voda s porukom}, title = {Utjecaj dizajna ambala\v{z}e na percepciju i pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {zna\v{c}aj i osnovne funkcije ambala\v{z}e, ambala\v{z}a kao tihi prodava\v{c}, jana-voda s porukom}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Denona, Sandra}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {the importance and basic functions of packaging, packaging as a silent salesman, jana-water with a message}, title = {The impact of packaging design on the perception and consumer behavior}, keyword = {the importance and basic functions of packaging, packaging as a silent salesman, jana-water with a message}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font