Pregled bibliografske jedinice broj: 779158
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 779158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača
(The impact of packaging design on the perception and consumer behavior)
Autori
Denona, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
52
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
značaj i osnovne funkcije ambalaže; ambalaža kao tihi prodavač; jana-voda s porukom
(the importance and basic functions of packaging; packaging as a silent salesman; jana-water with a message)
Sažetak
Dok se u prošlosti najveća pažnja posvećivala razvijanju zaštitne funkcije ambalaže, danas se situacija sve više mijenja pa se kupci na tržištu tokom kupnje susreću mnoštvom proizvoda različitih oblika, boja, materijala i općenito dizajna. Došlo je vrijeme kada je ambalaža postala ključno sredstvo komunikacije s potrošačem. Ona više ne predstavlja samo način na koji će se proizvod zaštititi već predstavlja i sma proizvod i izdvaja ga među mnoštvom konkurentskih proizvoda na polici. Problem rada ogleda se u tome da je tržište i dalje zasićeno proizvodima čiji je dizajn ambalaže već godinma isti te time zastarijeva i odvlači kupce. Danas dizajn proizvoda postaje dio proizvoda te nastoji privući i zainteresirati potrošače. Poduzeća trebaju razumijeti prednosti ambalaže koje im ona može pružiti na konkurentskom tržištu. Kroz ovaj rad dokazana je hipoteza da je ambalaža snažno sredstvo promocije koje diferencira i odvaja proizvod od konkurencije i pruža mogućnost poduzeću stvaranja strateške prednosti. Dizaj ambalaže i unutarnji čimbenici povezani su na način da kreator ambalaže dobro upotrijebi elemente koji čine samu ambalažu i time pokuša djelovati na percepciju potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)