Pregled bibliografske jedinice broj: 778736
Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju
Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju // Partnerstvo u odgoju i obrazovanju / izv. prof. dr. sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović Sanja Simel Senka Gazibara Katarina Rengel (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 18-20 (plenarno, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 778736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju
(The new media as bridges and bounds in the development of digital competence in higher education)
Autori
Tolić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju
/ Izv. prof. dr. sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović Sanja Simel Senka Gazibara Katarina Rengel - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 18-20
ISBN
978-953-314-081-0
Skup
Partenrstvo u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
digitalna kompetencija; suvremene tehnologije; e-učenje
(digital competence; modern technology; e-learning)
Sažetak
Znanstveni doprinos ovog rada u sagledavanju je nužnosti razvoja digitalne kompetencije kod nastavnika i studenata. Radom se želi ukazati da je digitalna kompetencija intrigantna tema interdisciplinarnih studija, posebice nastavničkog smjera. Cilj je rada osvješćivanje uloge medija, masovnih komunikacija i utjecaja na nastavnike i studente te podizanje stupnja razumijevanja veze između tehnološkog napretka, globalizacijske promjene i odgojno-obrazovnih institucija (Hrvatska - Njemačka). Praktični doprinos projekta je u mogućnosti promjene u kolegijima, nastavnim programima, ishodima učenja. Rezultati istraživanja mogli bi utjecati na potrebu preispitivanja uloge sadašnjih studijskih programa u razvoju digitalne kompetencije i njihovu kompatibilnost s ostalim programima inozemnih sveučilišta koji su imali uspješne rezultate u znanstvenonastavnom radu glede korištenja suvremenih tehnologija, razvoja refleksivno-kritičkog mišljenja te na taj način poboljšali partnerstvo te suradnju među sveučilišnim djelatnicima.
Izvorni jezik
Hrvatski