Pregled bibliografske jedinice broj: 778376
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 778376 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
(Managers Perception Of The Role Of Music In Services Marketing)
Autori
Novak, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
70
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing usluga; fizičko okruženje u marketingu usluga; glazba; utjecaj glazbe u marketingu usluga
(services marketing; physical environment in services marketing; music; the impact of music in services marketing)
Sažetak
Marketing usluga je područje od rastućeg značaja u tržišnom gospodarstvu, a specifična obilježja usluga u fokusu su brojnih istraživanja. Jedna od specifičnosti usluga je važnost utjecaja fizičkog okruženja na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća. U fizičko okruženje uslužnih poduzeća ubraja se i pozadinska glazba. Pregledom već provedenih istraživanja, utvrđeno je da glazba kao dio fizičkog okruženja u uslužnim poduzećima utječe na korisnike i na zaposlenike uslužnih poduzeća. Zbog tih saznanja, važno je da marketinški menadžeri uslužnih poduzeća razumiju važnost pravilnog oblikovanja fizičkog okruženja, a time i odabira pozadinske glazbe. Predmet diplomskog rada je istraživanje percepcija marketinških menadžera o ulozi pozadinske glazbe kao dijela fizičkog okruženja u marketingu usluga. Uz analizu dosadašnjih istraživanja utjecaja glazbe na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća, cilj rada je istražiti u kojoj mjeri marketinški menadžeri hrvatskih uslužnih poduzeća smatraju važnim pravilan odabir glazbe te smatraju li važnim njezin utjecaj na ponašanje korisnika, efikasnost zaposlenika te u konačnici na uspješnost poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija