Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 778376

Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga


Novak, Sanja
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 778376 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
(Managers Perception Of The Role Of Music In Services Marketing)

Autori
Novak, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2015

Stranica
70

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marketing usluga; fizičko okruženje u marketingu usluga; glazba; utjecaj glazbe u marketingu usluga
(services marketing; physical environment in services marketing; music; the impact of music in services marketing)

Sažetak
Marketing usluga je područje od rastućeg značaja u tržišnom gospodarstvu, a specifična obilježja usluga u fokusu su brojnih istraživanja. Jedna od specifičnosti usluga je važnost utjecaja fizičkog okruženja na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća. U fizičko okruženje uslužnih poduzeća ubraja se i pozadinska glazba. Pregledom već provedenih istraživanja, utvrđeno je da glazba kao dio fizičkog okruženja u uslužnim poduzećima utječe na korisnike i na zaposlenike uslužnih poduzeća. Zbog tih saznanja, važno je da marketinški menadžeri uslužnih poduzeća razumiju važnost pravilnog oblikovanja fizičkog okruženja, a time i odabira pozadinske glazbe. Predmet diplomskog rada je istraživanje percepcija marketinških menadžera o ulozi pozadinske glazbe kao dijela fizičkog okruženja u marketingu usluga. Uz analizu dosadašnjih istraživanja utjecaja glazbe na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća, cilj rada je istražiti u kojoj mjeri marketinški menadžeri hrvatskih uslužnih poduzeća smatraju važnim pravilan odabir glazbe te smatraju li važnim njezin utjecaj na ponašanje korisnika, efikasnost zaposlenika te u konačnici na uspješnost poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Sanja
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Novak, S. (2015) 'Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Sanja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {marketing usluga, fizi\v{c}ko okru\v{z}enje u marketingu usluga, glazba, utjecaj glazbe u marketingu usluga}, title = {Percepcije menad\v{z}era o ulozi glazbe u marketingu usluga}, keyword = {marketing usluga, fizi\v{c}ko okru\v{z}enje u marketingu usluga, glazba, utjecaj glazbe u marketingu usluga}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Sanja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {services marketing, physical environment in services marketing, music, the impact of music in services marketing}, title = {Managers Perception Of The Role Of Music In Services Marketing}, keyword = {services marketing, physical environment in services marketing, music, the impact of music in services marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font