Pregled bibliografske jedinice broj: 778183
Evaluacija izobrazbe na Hrvatskom vojnom učilištu
Evaluacija izobrazbe na Hrvatskom vojnom učilištu // Kroskulturalna psihologija, Knjiga sažetaka
Kastav: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa primorsko-goranske županije, 2010. str. 27-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 778183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija izobrazbe na Hrvatskom vojnom učilištu
(Evaluation of education at the Croatian Military Academy)
Autori
Filjak, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Kroskulturalna psihologija, Knjiga sažetaka
/ - Kastav : Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa primorsko-goranske županije, 2010, 27-27
Skup
18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.10.2010. - 16.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
evaluacija izobrazbe ; upitnici za evaluaciju ; vanjska validacija osposobljenosti
(evaluation education ; questionnaires for evaluation ; external validation of qualifications)
Sažetak
Najvažnija djelatnost svake vojske u miru je osposobljavanje vojnika za bojne operacije i mirnodopska djelovanja. Izobrazba, kao i svaka druga djelatnost proces je usmjeren definiranom cilju i završava određenim ishodima i rezultatima. Kako bi se utvrdilo dostizanje postavljenih ciljeva potreban je sustavan nadzor, praćenje i vrednovanje postignuća. Periodičko ocjenjivanje ekonomičnosti, učinkovitosti, utjecaja, održivosti i relevantnosti nastavnih programa u kontekstu postavljenih ciljeva vojne osposobljenosti, sustavan je i redovit dio procesa vojne izobrazbe. Evaluacija i vrednovanje vojne izorazbe ima višestruke koristi kako za sustav i organizaciju u cjelini, tako i za nastavni proces i nastavnike te za same polaznike. U Hrvatskoj vojsci provodi se na svim razinama vojničke, dočasničke i časničke izobrazbe kao neovisna raščlamba okružja, ciljeva i rezultata radi donošenja zaključaka koji bi se mogli koristiti kao temelj za buduće odluke i uvođenja potrebnih promjena. U pripćenju će biti prikazan način vrednovanja vojne izobrazbe na Hrvatskom vojnom učilištu, konstruirani upitnici s naglaskom na prednosti i nedostatke pojedinih pristupa evaluaciji. Prezentirani će biti pokazatelji evaluacije nastave tijekom trogodišnjeg razdoblja te usporedba s vanjskom validacijom osposobljenosti provedenom na krajnjim korisnicima: bivšim polaznicima i njihovim prvonadređenim zapovjednicima deset mjeseci nakon završetka izobrazbe i rada u postrojbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće
POVEZANOST RADA