Pregled bibliografske jedinice broj: 777868
Vrednovanje rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji
Vrednovanje rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji // Contemporary kinesiology / Zoran Grgantov Saša Krstulović Jelena Paušić Tonči Bavčević Dražen Čular Ana Kezić Alen Miletić (ur.).
Split: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 636-643 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 777868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji
(Valorisation of work in physical education in primary education)
Autori
Lorger, Marija, Kos, Kristina, Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Contemporary kinesiology
/ Zoran Grgantov Saša Krstulović Jelena Paušić Tonči Bavčević Dražen Čular Ana Kezić Alen Miletić - Split : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015, 636-643
Skup
CONTEMPORARY KINESIOLOGY 5. MEĐUNARODNI ZNANSTVENI KONGRES „SUVREMENA KINEZIOLOGIJA“
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.08.2015. - 30.08.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenik; učitelj; praćenje rada učenika; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
(kinesiological culture; monitoring students work; student; teacher)
Sažetak
Cilj rada bio je istražiti način praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji. Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi je transformacijski proces koji obuhvaća sve mjerljive osobine, sposobnosti, znanja, postignuća i odgojne varijable, a dominantnu ulogu bi trebala imati procjena stvarnog napretka svakog učenika. Uloga učitelja je vrlo bitna jer se često suočavaju s problemom pravednog provjeravanja i ocjenjivanja učenika u svrhu njihovog utjecaja na napredak i razvoj učenika, te na rezultate vlastitog rada u razredu. Za potrebe rada provedeno je istraživanje na uzorku od 40 ispitanika iz nekoliko različitih osnovnih škola na području Sisačko-moslavačke županije i na području Grada Zagreba. Metodom anonimnog anketnog upitnika ispitani su stavovi ispitanika o praćenju, provjeravanju i ocjenjivanju s naglaskom na elemente i kriterije koji se pritom koriste. Rezultati su pokazali kako ispitanici u zadovoljavajućoj mjeri podjednako uvažavaju sve elemente i kriterije provjeravanja i ocjenjivanja. Također je zadovoljavajući broj učitelja u ovom istraživanju koji imaju dobru suradnju s učenicima i roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb